Μια ακόμα μικρή σαΪτα από ένα παράθυρο……..

Να ‘μια και εγώ λοιπόν!!!!!

A new kid in the…blog…!!!!!

Πρέπει να παραδεχτώ  ότι αυτή η προσπάθεια γίνεται εδώ και έναν χρόνο τώρα. Την μια το έψαχνα , την άλλη το έφτιαχνα με παταγώδη αποτυχία , μιας και στις νέες τεχνολογίες δεν μπορώ να πώ ότι είμαι τόσο εξπέρ!. Το Συνέδριο όμως του Σαββάτου που διοργανώθηκε από τους  «Μαμά…δες…Μπαμπά…δες»…η ομιλία της Κατερίνας που δεν νομίζω ότι χρειάζεται συστάσεις πια , μιας και όλοι γνωρίζουμε ποια είναι,…μου έδωσε την «κλωτσιά» που χρειαζόμουν για να τα πάρω πια στα σοβαρά και να μην είναι μόνο προσχέδιο αλλά πια. Μια πραγματικότητα!!!!!

Ο τίτλος εύκολος….κάτι μικρό λοιπόν και από εμάς. Κάτι που ήθελα να καταγραφεί από εμένα είτε σαν ένα ημερολόγιο ηλεκτρονικό πια στην εποχή που ζούμε, είτε σαν , όπως οι πιο πολλές μανούλες…ένα μικρό ενθύμιο για τα δύο μου…για την ώρα πάντα….αγόρια!!!!!

Από την στιγμή που ήρθε στην ζωή μας το δεύτερο μας αγόρι…ο Βαγγελίνος μας….καταγράφω πολλά για τα παιδιά μου. Άλλοτε είναι ευχάριστα , άλλοτε είναι κωμικά , άλλοτε κωμικοτραγικά μπορώ να πω…δυσάρεστα γεγονότα…άλλες φορές  πάλι σκέψεις που θέλω να αποτυπώσω στο χαρτί δικές μου …έτσι απλά γιατί το γράψιμο σε χαλαρώνει….η ατομική σου ψυχοθεραπεία με εσένα τον θεραπευτή και τον θεραπευόμενο!!!!!!.Η λύση με άλλα λόγια είναι εκεί…την ξέρεις αλλά δεν την έχεις δεί ακόμα.  Και το γράψιμο στο χαρτί σε κάνει να την δείς πιο ξεκάθαρα!!!!Τί πιο λυτρωτικό από αυτό…!!!!!!!

Ένα μικρό παράθυρο λοιπόν και από εμάς…..Ήρθε η ώρα να πετάξουμε και εμείς την δική μας σαίτα….και εύχομαι όπως εγώ παίρνω καθημερινά το μήνυμα που όλους εσάς , να έρθει και το δικό μου στα  χέρια τα δικά σας!!!!!!

Κατερινάκι μου…..σε ευχαριστώ τόσο πολύ….που εμπνέεις με τον τρόπο που εσύ ξέρεις…που συνεχίζεις να υπάρχεις στην ζωή μου ακόμα!!!!

Αγαπημένοι μου…..Ανοίγω το δικό μου παράθυρο και  σας προσκαλώ όλους  να δείτε και τον δικό μας κόσμο….Alittlesomethingofus , λοιπόν!!!!

…….Αφροδίτη……..

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to

  1. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Αφροδίτη!!!!!! Τι έκπληξη είναι αυτή.Θα σε ξεμαλιάσω μόλις σε πιάσω στα χέρια μου να το ξέρεις….Γιατί δεν μου το είπες πως το έκανες τελικά; Είσαι τρέλα.Καλή ρχή και καλά πετάγματα αγάπη μου!!! Μπράβο, μπράβο, μπράβο μωρό μου! Με συγκίνησες.

    • Ο/Η apd22 λέει:

      Κατερινάκι μου γλυκο….ειδες???ανοιξα το παράθυρο…Ηθελα να το δεις ως εκπληξη….γιατι ουσιαστικα με το που τέλειωσες την δικη σου παρουσίαση…πήρα την απόφαση!!!!!!!!Σου το αφιερώνω λοιπόν….σε αγαπώ πολύ!!!!!

  2. Ο/Η elpidatwoboysandhope λέει:

    Καλώς ήρθες στην παρέα!!! Τα αγόρια σου είναι κουκλοι!! Να τους χαίρεσαι!!! Θα περνάω να τα λέμε… Πολλά φιλιά. 🙂

Σχολιάστε

