¨Αλλες Εποχές……Φίλες για πάντα!!!


Αυτό το blog είναι λοιπόν , εκτός για τον δικό μου τρόπο έκφρασης και κάτι για να θυμούνται τα μικρά μου.Θέλω όμως να γράψω σήμερα για ένα θέμα που έχω στο μυαλό μου εδώ και καιρό…ένα χρόνο τώρα περίπου αλλά λόγο του ότι δεν είχα την ευκαιρία θα το κάνω τώρα.

Έχω διαβάσει πολλές αναρτήσεις για τα θετικά αλλά και τα αρνητικά που έχεις όταν ασχολείσαι με τα Social Media. Τους κινδύνους που κρύβει αυτό αν δεν είσαι λίγο προσεκτική γιατί ενώ μπορεί να σου κάνουν request φίλοι που γνωρίζεις απο το σχολείο…πανεπιστήμιο…φίλοι που έχεις καιρό να δείς και να ακούσεις , είναι εξακριβωμένο ότι σαφώς μπορεί και να «γνωρίσεις» κάποιούς που δεν έχεις ιδέα ποιοι είναι.

Για να πώ την μαύρη μου αλήθεια προτού κάνω το faceebook είχα φόβους, ενδειασμούς για  λόγω όλων αυτών που είχα ακούσει. Άνθρωποι που είχαν γνωρίσει κάποιους και τελικά είχαν αποδειχθεί κάτι αλλό απο αυτό που παρουσίαζετο προφίλ τους.Οπότε, παρόλο που το έφτιαξα…είχα τους φόβους αυτούς…λές και αυτός ο άγνωστος που θα μου έκανε request για να με γνωρίσει καλύτερα, αν του αρνιόμουν την πρόσκληση θα έμπαινε μέσα απο την οθόνη για να μου ζητήσει τους λόγους!!!!!!Αστεία πράγματα βέβαια!!!!Αυτό δεν μπορεί να συμβεί γιατι εκτός του ότι αν γίνοταν αυτό θα ήμουν πλέον σε μία άλλη διάσταση…χαχαχαχαχα….υπάρχει και το κουμπάκι που μπορείς να το πατήσεις και να αρνηθείς.!!!!!Χωρίς κίολας να σε παρεξηγήσει!!!!!!!

Όταν ήμουν όμως έγκυός στο δέυτερο μου βλασταρακί, είχα μια εγκυμοσύνη δύσκολη.Με αποκολήσεις, με απαγόρευση να σηκωθώ απο το κρεββατί,ακόμα και να κρατάω κατι.Χαρακτηριστίκα μου είχε πει ο γιατρός μου όταν τον είχα ρωτήσει πότε θα σηκωθώ…»να σηκωθείς????όυτε εφημερίδα να κρατάς!!!!!»…..Δύσκολη περίοδος όχι γιατί δεν θα σηκωνόμουν απο το κρεββάτι αλλά επειδή είχα δίπλα μου ένα μικρό αγόρι που απο εκεί που είχε μια μαμά που ήταν όρθια και κάνανε τόσα πολλά, από παιχνίδι , μέχρι αγκαλιές που κρατούσαν ώρες, εγώ πλέον έπρεπε να είμαι καθηλωμένη στο κρεββάτι!!!!Η μελαγχολία σε όλο της το μεγαλείο γατί δεν μπορούσα να κάνω αυτά που ήθελα να κάνω για τον μικρό.Έτσι, απλά καθόμασταν μαζί στο κρεββάτι και είχαμε εκεί τον δικό μας παιδότοπο!!!!!

Τις ώρες όμως που ο μικρός κοιμόταν, εγώ απλά καθόμουν εκεί!!!!Τα βιβλία που είναι και τα αγαπημένα μου απλά δεν μου ήταν αρκετά πια….η τηλεόραση το ίδιο…Είχα μάθει απ’έξω εκτός απο τις διαφημίσεις και την σειρά των θεμάτων της  Λαμπίρη ή της Μενεγάκη!!!!!Μια φρίκη δλδ……

Εκεί λοιπόν μου ήρθε η σκέψη να βρώ  σελίδες πώς  να κάνουμε κατασκευές μαζί με το παιδί…μιας και δεν το «έχω» το άθλημα αυτό αλλά όμως, είχα την όρεξη.Και  έτσι  άρχισα να «σερφάρω».Ψάχνοντας λοιπόν για διάφορα ,έπεσα πάνω σε ένα site που υπήρχαν εκεί μαμαδές που μιλούσαν για τα παιδιά τους .Άλλες είχαν απορίες για το πώς θα χειριστούν διάφορα θέματα με το σχολείο, άλλες γιατί το μικρό τους δεν μιλάει ακόμα κτλ…κτλ…Κυρίως όμως , υπήρχαν πολλές στήλες για μαμάδες που ήταν έγκυος στο πρώτο τους παιδάκι….»Τί να κάνω εγώ εδώ μωρέ??…»…..»Εγώ πάω στο δεύτερο…μήπως δεν θα είναι ενδειαφέρον αρκετά για εμένα????»….Όμως, γράφτηκα γιατί απλάτότεγια εμένα ήταν μια διέξοδος . Μια ομάδα που υπήρχαν εκεί μέσα μαμάδεςπου γεννούσαμε όλες την ίδια σχεδόν περίοδο….Φανταστείτε λοιπόν γυναίκες, καμιά 20αρία, με τις αγωνίες τους για την εγκυμοσύνη…τους φόβους για την γέννα…και βέβαια…και τις εναλλαγές της διάθεσης!!!!!!!Οι ορμόνες 20 γυναικών στο φουλ!!!!!!Εδω δεν μπορούσα να ανεχτώ τις δικές μου ορμόνες όταν ήταν στο κόκκινο…θα μπορούσα να συνταυτστώ με άλλες 19?????.Ομως, το έκανα τέλικα το τόλμημα!!!!!Γράφτηκα και άρχισα να ενσωματώνομαι σε αυτό το μικρό γκρουπάκι!!!!

Τα λέγαμε όλα….ΟΛΑ!!!!!Για το τί θα πάρουμε στα μωράκια μας προτού γεννηθούν,για το τί όνομα θα δώσουμε στα μικρά μας και μετά μπήκαμε στα πιο βαθιά νερά…..ΠΕΘΕΡΕΣ….ΑΝΤΡΕΣ….ΣΧΕΣΕΙΣ!!!!!!Όχι πάντα όμως με αρνητική διάθεση…λέμε τώρα…..αλλά και ανταλλαγή απόψεων…(ναι..εδώ μπορείτα να γελάσετε άφοβα!!!!!!….)….Ολα αυτά λοιπόν άρχισαν να μας ΄δενουν κατά κάποιον περίεργο τρόπο. Όλες μιλούσαμε εκ τους ασφαλούς ,αφου καμιά δεν μπορούσε να δει ποιά είναι η άλλη…..Η «προστασία» της ανωνυμίας!!!!Μιλούσαμε για τα πάντα εκεί.Εγώ περίμενα να κοιμηθεί ο μικρός για να μπώ να δώ τί κάνουν τα κορίτσια…Όταν κάποια είχε να αντιμετωπίσει μια δυσκολία στην εγκυμοσύνη, τότε όλες ήμασταν εκεί.!!!!!Ποιός θα το φανταζόταν ότι θα γινόταν αυτό???Ούτε εγώ το περίμενα!!!!!!!!Φάνηκε τελικά ότι όλες είχαμε την ανάγκη η μία της αλλης, την συμπαράσταση , την καθοδήγηση αλλά κυρίως το ότι όλες περνούσαμε τα ίδια και ξέραμε !!!!!

Είχαμε «κολλήσει» λοιπόν με έναν τρόπο που δεν το περίμενα ποτε!!!!Όταν γεννήσαμε πια…η χαρά και η συγγκίνηση που είχαμε όλες για…όλες μας ήταν απλά ακόμα πιο απίστευτη και εγώ για μια φορά ακόμα δεν το πίστευα οτι θα αισθανόμουν έτσι για κάποιες κοπέλες που δεν είχα δεί ποτέ μου…ούτε σε φωτό!!!!!Φοβερό δεν είναι αυτό???Ποιός θα το περίμενε???

Όταν πια γεννήγσαμε, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε όλες facebook για να τα λέμε εκεί…..Μέσα στην τεχνολογία όλες..είδατε????Δυστυχώς όμως , ενώ ξεκινήσαμε όλες μαζί πάλι…μετά…όπως βέβαια γίνεται, δεν μείναμε όλες…έφυγαν αρκετές αλλά έμειναν αυτές που ακολουθούν ακόμα και τώρα.Πλέον , είμαστε 16…..Αλλά δεν έχουμε χάσει αυτό που είχαμε απο την αρχή….Σύμπνοια…συμπαράσταση…αλληλοβοήθεια….ΑΓΑΠΗ!!!!!!Ναι!!!!!Αγάπη…γιατί μετά πια απο 4 χρόνια πλέον δεν είμαστε ένα προφίλ…μια φωτο ή ένα καρτούν…Είμαστε η Αφροδιτη, η Νατάσα, η Άλεξ, η Μαρία, η άλλη Μαρία…η Ελενίτσα, η Μαχούλα, η Έλενα. η Ιωάννα,Ελίνα, η Δώρα,η Νικολίνα, η Βασούλα,η Ειρηνούλα, οι Γεωργίες μας το Κατερινάκι……..Πολλές γυναίκες,ε???Πια ‘εχουμε αναπτύξει τους δίκους μας δεσμούς..κώδικές..και η μία πια γνωρίζει την άλλη.Είναι αυτοι οι δέσμοι πια, που έχουμε κάνει άλλες σχέσεις μεταξύ μας….έκτος απο μια φιλία μου διαρκεί 4 χρόινια..που έχουμε περάσει πολλά όπως κάθε σχέση. και μετά βγανείς και πάλι πιο δυνατός…η σχέση γίνεται ακόμα πιο ισχυρή…έτσι γίνεται και σε εμάς.Εχουμε όμως δεθεί και με ακόμα πιο ίσχυρες σχεσεις….σχέσεις ζωής όπως τις λέω εγώ…εγω πχ έχω βαφτίσει το Ραφαηλάκο μου. το μικρό λουκουμάκι ενός πολύ δικού μου ανθρώπου πια ,που θα σας αναφέρω σε άλλη ανάρτηση…

Όλα γίνονται τελικά…Τα Social Media τελικα μπορούν να σε κάνουν να δημιουργήσεις και άλλους δεσμούς…να γνώρίσεις κόσμο που ποτέ δεν θα είχες την δυνατότητα να γνωρίσεις….Αξιόλογους ανθρώπους που δεν έχουν πρόβλημα στο να δώσουν αλλά και να πάρουν.Και αυτό είναι πολύ σημαντίκο για εμένα ,αυτό είναι φιλία!!

Αυτό το παρεάκι έχει μαζέψει μανούλες απο παντού.Αθήνα…θεσσαλονίκη….Κρήτη…Πάτρα ακομα και Γερμανία!!!!!Κι ξέρετε ποιό είναι το περίεργο??ότι έχουμε πια συναντηθεί όλες….έχουμε δεί η μία την άλλην…και όταν είχε γίνει αυτό ήταν σαν να τις ήξερα….σαν να τίς είχα δει όλες και τις ήξερα χρόνια….Πόσο περίεργο αυτό όμως!!!!Σε κάνει να μην  έχεις λόγια να πείς πια…

Προχθές, είχε γίνει το συνέδριο για τις Ψηφιακές Γειτονιές..κάτι που δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω απο κοντά λόγω ίωσης!!!!Αυτό που είδα όμως και με συγκίνησε πάρα πολύ , ήταν αυτό που αισθάνομαι και εγώ 4 χρόνια τώρα….Σύμπνοια…Αγάπη….φιλίες πραγματικές!!!!!Δεν ξέρω αν τελικά η μοναξιά που έχει γεμίσει τον κόσμο, τον έχει σπρώξει στην κατεύθυνση του να κλειστούμε τελικά στα  σπίτια μας και να βρούμε άλλους τρόπους διαφυγής αλλά τολμώ να πώ ότι ακομα και έτσι να είναι….να και ένα καλό της Κρίσης που περνάμε!!!!!

Βλέπω αναρτήσεις απο  κοπέλεςπου είδαν και γνώρισαν τους ανθρώπους πίσω απο ένα blog…και η εικόνα που είχαν στο μυαλο τους για εκείνες όχι απλά επαληθεύτηκαν…..ήταν παραπάνω απο κάθε προσδοκία!!!!!

Και με συγκινεί αυτο..όσο περίεργο μπορεί να φανεί…..Αυτές τις μέρες υπάρχει στον αέρα μια αίσθηση ηρεμίας μετά το συνέδριο….μια γαλήνη….η αίσθηση οτι εκεί έξω υπάρχει μια Ήρεμη Δύναμη!!!!Δύναμη…ότι υπάρχουν εκεί έξω κάποιοι που ενδειαφέρονται να μάθουν τί κάνεις….να σου πουν κάτι που ίσως σε βοηθήσει…σε αναπτερώσει….σε εμπνεύσει…κυρίως αυτό….και βέβαια….αυτη η θετική Αύρα που σε συνδιασμό με την Ήρεμη Δύναμη νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι καταλυτικό!!!!!

Εύχομαι αυτό που εγώ έχω αισθανθεί 4 χρόνια τώρα με τις Μαμαδοφίλες μου….να το εισπράξετε και όλοι εσείς που προχθές στο συνέδριο της Ψηφιακής Γειτονιάς…έχετε στο μυαλό σας λοιπόν ότι αυτό ήταν μόνο η αρχή….Οι απολαβές θα φανούν σε λίγο καιρό και απλά δεν θα το πιστεύετε…και χαίρομαι τόσο για αυτό που θα έχετε την ευκαιρία να βιώσετε τόσα πολλά και γεμάτα συναισθήματα!!!!!

Όπως είπε και η Άσπα…«Τα καλύτερα τώρα αρχίζουν...» και δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω!!!!!!

Μαμαδοφίλενάδες μου……Σας ευχαριστώ τόσο για όλα….αυτό είναι αφιερωμένο για εσάς…!!!!

 

 

Πολλές Ανοιξιάτικες Καλημέρες!!!!

…..Αφροδίτη……

 

 

ΥΓ….ειίμαι στην προσπάθεια να βρώ πώς βάζουν φωτο….σε αναμονή λοιπόν….

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to ¨Αλλες Εποχές……Φίλες για πάντα!!!

  1. Ο/Η Nicole Plev Tsil λέει:

    Nικολίνα εδώ! ..τι να πει κανεις για την «Αφρουλα» μας…Γλυκιά οσο δεν πάει..δοτική..τρυφερή..αισιόδοξη .Κ πάνω απ όλα αληθινή!…Εχω μόνο καλές σκέψεις για εκείνη..την εκτιμώ πάρα πολύ σαν άνθρωπο κ κυρίως σαν μαμά..γιατι έχω γνωρίσει τα ζουζούνια της κ η ευτυχία στα πρόσωπα τους..το μόνιμο χαμόγελο τους..τα λέει όλα!.. Θέλω επίσης να την ευχαριστήσω γιατι μπήκε στον ¨κόπο» για αυτην ήταν ενα ταξίδι 2/5 ωρών για να μας αντικρίσει δεκάδες χιλιόμετρα μακριά απ το σπίτι της..κ αλλάζοντας ενα σωρό συγκοινωνίες!… με 2 παιδιά «παραμάσχαλα» …Κ όταν επιτέλους έφτασε.. το πρόσωπο της έλαμψε απο χαρά όταν μας είδε!..»κ το δικό μου εννοείται επίσης»… Μην αναφερθώ για το υπέροχο τραπέζι την επόμενη μέρα στο σπίτι της!… «εδω να ευχαριστήσω κ την Αλεξ «μια αλλη κοπέλα απ την ομάδα» θα την γνωρίσετε σύντομα μέσω του blog της Αφρούλας μας» Για οοοολα όσα επίσης έχει κανει για εμάς!!! Σας αγαπάμε πάρα πολύ!..

    υ΄γ Καθέ κοπέλα της ομάδας έιναι ενα κομμάτι της καθημέρινής μου σκέψης!.. σας ευχαριστώ όλες για διαφορετικόυς λόγους..μα κυρίως γιατι δεν πάψατε να πιστέυετε σε εμάς!…στην ομάδα μας!
    σας φιλώ!

  2. Ο/Η efstratiadialex λέει:

    Kαπως ετσι πολλές από εμας αρχισαμε.
    Κατα λάθος?
    Κατα συμπτωση?
    Κατα βούληση?
    Όπως και να εγινε η αρχη αυτης της διαδρομης, το τέλος δεν θα γίνει ποτέ!
    Μας εδεσε μια κλωστουλα «extension» του μεγαλειώδους συναισθηματος..της μητρότητας!
    Σας αγαπώ όλες τις μαμαδοφίλες μου τόσο πολύ.
    Και εσενα Αφροδιτακι μου, με εναν ιδιαιτερο τρόπο, μάλλον…καρμικό!

  3. Ο/Η Βενετία λέει:

    Αφροδίτη καλώς σε βρήκα λοιπόν… Τελικά οι σχέσεις έχουν μια μαγεία, μια άλλη διάσταση… Μπορεί να είναι σε πραγματικό χρόνο ή μπορεί να είναι διαδικτυακές… Μπορεί όμως να είναι και οι δύο αληθινές… ! Χαίρομαι για το τόλμημα που κάνεις, το σκεφτόμουν κι εγώ πολύ, το έκανα πριν ένα χρόνο περίπου αλλά στο fb »καταχωρήθηκα» μόλις τέσσερις ημέρες μετά το συνέδριο… αυτός ήταν και ο πραγματικός λόγος… Σε φιλώ ! Καλή συνέχεια…

    • Ο/Η apd22 λέει:

      Σε ευχαρστώ τοσο πολύ Βενετία…Έτσι είναι ακριβώς, ίοπωσ το λες….Είναι αληθινές και αυτό έχει σημασία πλέον σήμρα!!!!Θα χαρώ να τα λέμε και απο εδώ…

Σχολιάστε

