Το δικό μας Πάσχα…..


Φέτος περιμέναμε οικογενειακώς με πολυ μεγάλη ανυπομονησία το Πάσχα!!! Και αυτο γιατί Πάσχα για εμάς που ζούμε στην πόλη είναι με μια λέξη εξοχή , πράσινο , μπόλικο παιχνίδι , ανεμελιά , φύση , καλή παρέα και πολύ φαγητό βέβαια!!!

Ο δύσκολός χρόνος που περάσαμε φέτος μας έκανε να θέλουμε να φύγουμε την μέρα που έκλεισαν τα σχολεία και κυρίως ο Κωνσταντίνος την ώρα που γυρίζαμε σπίτι πια την τελαυταί μέρα φώναζε…..»ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!!!!!!!ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ!!!!!!!!!»….Όλοι οι γονείς κατάλαβαν που θα πάμε βέβαια…κρυφό δεν θα μπορούσα να το κρατήσω!!!!Απο την άλλη ήταν τόση η χαρά του αγορίου μου που ούτε παρατήρηση δεν του έκανα για τις…τσιρίδες του!!!!Το απολάμβανε…και εγώ μαζί του!!!!ΠΟυ σημαίνρι ότι ήθελα και εγώ να τσιρίξω….»ΠΑΜΕ ΕΥΒΟΙΑ!!!!!!ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ»…….

Τελικά λόγω επαγγελματικών υποχρέωσεων τηςε μαμάς και του μπαμπά…φύγαμε Μ. Πέμπτη , νωρίς το απόγευμα. Ο μπαμπάς μας ήρθε νωρίτερα , και αφού φορτώσαμε 3 βαλίτσες , ένα αρνί , 3 μαξιλάρια , καλή διάθεση , 2 καπουτσίνο παγώμενα ,δυνάμωσαμε την μουσική και ξεκινήσαμε!!!!!

Μετά από μισή ώρα τα παιδιά άρχιζαν να ρωτάνε ποτε θα φτάσουμε……τόση χαρά και ανυπομονησία πια!!!!Περνώντας όμως την γέφυρα της Χαλκίδας , αυτό για εμάς σημαίνει…..φτάνουμε!!!!!!!! Μεγάλη χαρά!!!! Τελικά πια , λίγο πρι΄ν τα νεύρα μας γίνουν τσατάλια απο τίς ερωτήσεις «πότε φτάνουμε μαμά????…»…φτάσαμε!!!! Και τα παιδιά ξεχύθηκαν στον κήπο , τρέχοντας να βρούν την γιαγιά που έιχε ήδη φύγει νώρίτερα την ίδια μέρα!.Για να πώ την αλήθεια βέβαια και να είμαι σωστή….όλοι ξεχυθήκαμε απο το αυτοκίνητο…θέλαμε να μυρίσουμε ανεμελιά , ηρεμία , χαλάρωση , ωραια παρέα , Πάσχα!!!!

ImageImage

 

Το βράδυ κοιμηθήκαμε όλοι αργά βέβαια αλλά με την ανυπομονησία της επόμενης μέρας που θα χορταίναμε την μέρα εκεί αλλά και τους φίλους μας που περιμέναμε…Φίλους δεν είναι η σωστή λέξη….Οικογένεια ούτε…κάτι πολύ παραπάνω απο αυτό,,,Υπάρχει??

Ξεκινήσαμε βόλτες νωρίς το πρωί , αφού με το ζόρι τα παιδιά έφαγαν πρωινό….Βόλτα σε μέρη αγαπημένα , για ψώνια απο το παραδοσιακό μανάβικο με προιόντα που μπορούσες να μυρίσεις χώμα…Τα παιδιά χαιρετούσαν όλο τον κόσμο που ξέραμε σαν να ήθελαν να του πουν…»εδώ είμαστε!!!ήρθαμε!!!!!»…..Μετά βόλτα στο αγαπημένο δικό μου μέρος….σε ένα μικρό βιβλιοπωλείο που  προμηθεύομαι βίβλία όταν ξεμένω ….παρόλο που ήξερα οτι δεν θα προλάβω να διαβάσω αυτές τις 5 μέρες…μπήκα να δω , να χαιρετίσω την κοπελιά που πλέον γνωριζόμαστε καλά , και ίσως τελικά ήθελα και εγώ να της πω , «εδώ είμαι!!!!ήρθα!!!!!»….Μετά βόλτα στην θάλασσα…!!!!!Αυτό ήταν….αφήσαμε τα παιδιά να τρέξουν στην παραλία , με τα χέρια ανοιχτά….λές και ήθελαν να αγκαλιάσουν όλη την παραλία , …να την γευτούν!!

Εμείς καθήσαμε στο ταβερνάκι που είναι κάτω απο τα πεύκα , ήπιαμε ελληνικο καφέ , και τα παιδιά αμέσως βγάλανε παπούτσια , και βουρ στο νερό…Όχι…τόσο τολμηρη δεν ήμουν να τους αφήσω να μπούν….αλλά παρόλα αυτά το χάρηκαν και έτσι!!!

ImageImageImage

Μετά πια η ανυπομονησία για τους δικούς μας που περιμέναμε…εγίνε ακόμα πιο μεγάλη γιατί αργούσαν να έρθουν. Ήταν τόση η ανυπομονησία του μικρού που μου ζήτησε να παίξουμε μπάλα αλλά είχε και το νού του αν πλησιάζει το αυτοκίνητο….Με το που φτάσανε όμως ήταν τόσες οι αγκαλιές μεταξύ μας , πριν βγούν απο το αυτοκίνητο….Ο Κωνσταντίνος έιχε μείνει χωρίς φωνή , χωρίς λόγια. Τόση χαρά!

Τη ίδια μέρα το βραδάκι πήγαμε όλοι στον Επιτάφιο…Μια βραδυά γεμάτη από γαλήνη , προσμονή για την Ανάσταση …..Ανάσταση για όλα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε όλοι μας  , ο καθένας απο εμάς. Ακολουθούσαμε τον Επιτάφιο ευλαβικά , ένα υπέροχο καλοκαιρινό βράδυ , με απόλυτη ησυχία , ακούγοντας τους πιο γλυκούς ύμνους …..

Μεγάλο Σάββατο και απο νωρίς είχαμε ετοιμαστεί για την μεγάλη βραδυά.Τα παιδιά έβαλαν τα ρούχα που διάλεξαν εκείνα , πήραν τις λαμπάδες τους και πήγαμε στην πέτρινη εκκλησία του Άγιου Λουκά που κάνουμε κάθε χρόνο Ανάσταση. Και εγώ εκεί ,  να περιμένω το χαρμόσυνο Αναστάσιμο μήνυμα…Και την ώρα που ακούσαμε το Χριστός Ανέστη , ο γνώστος κόμπος που μου έρχεται στον λαιμό ήρθε πάλι.Κόμπος γαιτί έιμαστε καλά όλοι , αυτοί που αγαπώ , ευγνωμοσύνη που είμαστε εδώ , που είμαι γεμάτη. Ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους που έχω γύρω μου , για τα παιδιά μου ,  για τον  άνθρωπο που ζώ μαζί του και έχω δύο υπέροχα παιδιά!!!Κι ακάθε φορά συγκινούμε ….και κάθιε φορά νιώθω ευγνόμων…για όλα αυτά!!

Οι φετινές γιορτές ήταν για εμένα μπορώ να πώ οι πιο ωραιες.Τόσο χαλαρές που μόνο από 3 αλλαξίες ρούχα πήρα στον καθενα και δεν με ένοιαξε αν δεν είχα άλλα να βάλουν , που ήμασταν με τις φόρμες μας όλη μέρα , που το βράδυ της Ανάστασης ο Δημήτρης έφτιαξε την καθιερωμένη Μαγειρίτσα του πεθερού μου , που τσουγκρίσαμε αυγά , που ψήναμε και σουβλάκια το βράδυ της Ανάσταση , έτσι για να κάνουμε προθέρμανση για το αρνί!!!!

Που σβήσαμε την τούρτα του Βικτωρά μας ,  μια μικρή πριν το μεγάλο του πάρτυ , που γελάσαμε τόσο πολύ και που δεν σκεφτόμασταν τίποτα άλλο απο το να είμαστε απλά με αγαπημένους μας ανθρώπους,

Image 

Που το μεγάλο μου αγόρι πήγε για πρώτη φορά «για καφέ» με τον Σωτήρη που συνομήλικο του δεν τον λες , αλλά ο Κωνσταντίνος το χάρηκε τόσο πολύ που έκατσε δίπλα στον Σωτήρη  στο αυτοκίνητο και όχι πίσω , που εβαλε το ray ban  γυαλί του και πήγε για «καφέ»…άσχετα αν τελικά ήπιε πορτοκαλάδα…..

Που χόρτασα το βαφτηστήρι μου , που μου έκανε αγκαλιές , μου έδινε φιλιά , που χόρτασα τα μικρά μου τα ζουζούνια , τους δικούς μου ανθρώπους,

Και οι μέρες κύλησαν τόσο ήρεμα , γιορτινά , κατανυχτικά , όπως επιβάλει το Πάσχα.Που γυρίσαμε γεμάτοι , ξεκούραστοι , και πιο αισιόδοξοι για αυτά που έρχονται , για αυτά που περιμένουμε.

ΜΙα μελαγχολία την έχουμε σήμερα που δεν ξυπνήσαμε στο δωμάτιο που με το που ξυπνάς βλέπεις θάλασσα , αλλά ξέρω ότι σε λίγο καιρό το καλοκαίρι θα μπεί για τα καλά ,  και εγώ απλά ετοιμάζμαι για αυτά που θα μας έρθουν , τα πιο ωραία ακόμα!

Image  Image

Χρόνια Πολλά σε όλους…..Να είμαστε καλά…

Αυτό θέλω μόνο και η καλή διάθεση υπάρχει…Είμαι σίγουρη….

……….Αφροδίτη….

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Το δικό μας Πάσχα…..

  1. Ο/Η maria p. λέει:

    Kαι του χρόνου Αφροδίτη μου! Φαίνεται καθαρά μεσα από τις λέξεις πόσο γεμάτη είσαι από όλα!!! Παντα έτσι να είσαι!!

  2. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Τι όμορφα περάσατε κορίτσι μου! Τι χαρούμενες φατσούλες και τι καταπληκτικό μέρος! Αντε και του χρόνου με υγεία…Μεγάλωσαν τα καμάρια σου Αφροδιτάκι μου!

  3. Ο/Η gaitanaki (eliza) λέει:

    Χριστός Ανέστη!
    Πολύ ωραία! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!! Να στε καλά και να το χαρείτε το ίδιο και ακόμα περισσότερο!

Σχολιάστε

