…..Μαμά…τόσο απλ’ο, ‘οσο μιά βόλτα!!!!


Ο Κωνσταντίνος έχει περίπου 4 χρόνια διαφορά με τον Βαγγελίνο .

Όταν γεννήθηκε ο μικρός , ο μεγάλος αδελφός είχε ήδη ετοιμαστεί για τον ρόλο του.Και πρέπει να πώ ότι τα έφερε πολύ καλά εις πέρας. Με βοηθούσε στα πάντα , απο το μου φέρνει τα παραδοσιακά μαντηλάκια για να αλλάξουμε το μωρό , στο μπανιο του , στο να του γελάει όταν ξυπνάει , να του μιλάει . !!!Και το μωρό να αντιδρά πάντα με χαμόγελο σε εκείνον. Η σχέση τους λοιπόν είχε τις καλύτερες προδιαγραφές , και αυτό φανηκε απο την αρχή.Πόση χαρά μου έδωσε αυτό , είναι λογικό!!!Τα δύο μου αγόρια τα πήγαιναν πολυ καλα!!!!

Image

Οι σχέσεις τους  πηγαιναν απο το καλό στο καλύτερο και πιο μετά . Τον βοηθούσε στο να μάθει να στηρίζεται , στο να παίζουν μαζί , τον τάιζε.Μεγαλώνοντας πια λόγω του ότι ο Βαγγγελίνος απο φυσικού του είναι υποχωρητικός , βρίσκει την λύση εκείνοςε σε πολλά , η καλή σχέση που είχαν συνέχιζε παρόλου που καποιοί διαξιφισμοί
 υπήρχν , αλλα μικρής διάρκειας!!!!!

Αυτό που έβλεπα όμως περνώντας ο καιρός ήταν ότι ο Κωνσταντίνος δυσανασχετούσε με …..ΕΜΕΝΑ!!!!!.Ήταν τόσο γλυκός με τον αδελφό του αλλά τόσο αυστηρός με εμένα!!!.Στον τρόπο που μου μιλούσε , στον τρόπο που με κοιτούσε , γενικά στο ύφος του!!

Εγώ σαν μαμά , «έπιασα» ότι κάτι συμβαίνει…Μα ποια μαμά δεν θα το καταλάβαινε??…Αυτές οι κεραίες μας πια….

Η αντιδράση μου ήταν να μην πανικοβληθώ!!!!!!Το έλεγα για να το πιστέψω , για να μου δώσω δύναμη , γιατί ήμουν η μόνη που το είχα καταλάβει….Ο Δημήτρης με έλεγε…Υπερβολική!!!!Εγώ όμως ήξερα , ήξερα ότι κάτι συμβαίνει , και αφού πήρα τον χρόνο μου για να πάρω δυνάμεις….προσπάθησα να δώ τι γίνεται.

Τί έκανα λάθος λοιπόν??.

Κάθε φορά που κοιμόταν το μωρό, ήμασταν μαζί κάνοντας διάφορα.Παρόλο που εγώ μπροστά μου έβλεπα όλον τον κόσμο ένα απέραντο μαλακό κρεββάτι!!!!!.Μιλούσαμε πολύ , παίζαμε και μαζί με τον αδελφό του και οι δύο μας….Φτιάχναμε διάφορα μαζί και ο κατάλογος δεν σταματούσε!!!!!

Οπότε , Τ Ι  έφταιγε??Αφού δεν μπορούσα να το ανακαλύψω μόνη μου , έπρεπε να τον ρωτήσω….Και το έκανα!!!

Και μου απάντησε….με τον πιο απλό τρόπο λέγοντας μου…»μαμά….θέλω πιο πολύ χρονο μαζί σου!!!!!!!»….και η φωνούλα του έτρεμε….Και εκεί , σε αυτήν την αποκάλυψη για εμένα….γιατί ο χρόνος που είχα τελικά για εκείνον δεν ήταν αρκετός….παρέλυσα…Γιατί κατάλαβα ότι ο χρόνος πώς μπορεί να μοιραστεί στα δύο??? Πώς μπορώ να έχω χαρούμενους και τους δύο , να νιώθουν ότι παίρνουν και οι δύο τα ίδια? ? ?…Δύσκολη κατάσταση….Δύσκολή γιατί ήδη έκανα αυτά που έπρεπε να κάνω….

Αλλά ο Κωνσταντίνος τελικά δεν ήθελε μια μαμά απλά να ασχολείται μαζί του , σε ένα «ρεπό» αλλάγματος πάνας , ταίσματος κτλ…Με άλλα λόγια , το μικρό αυτό «μεγάλο» αγόρι ήθελε την μαμά δική του…σώμα και ψυχή!!!!!.όχι απλά να πιαζω μάζι του και με το ένα αυτί στο λίκνο του  Βαγγελίνου….όχι να μιλάμε και εγώ να πετάγομαι στο κλάμα του μωρού…

Και τελικά συνηδητοποιώ ότι είχε δίκιο,να αισθάνεται έτσι….Γιατί δική του δεν ήμουν…ήμουν σε μια εγρήγορση πάντα.Για όλα…και ο Κωνσταντίνος το καταλάβαινε…..το ΄ενιωθε πρέπει να πώ….Ένιωθε την δική μου κούραση και ίσως το ‘ότι πολλές φορές αναγκαζόμουν να κάνω πράγματα μαζί του παρόλο που εγώ ήθελα να …κοιμηθώ!!!!Και ενώ το προσπαθούσα πολύ…τελικα δεν υπήρχε λόγος για όλο αυτο…Γιατί και εγώ κουραζόμουν και εκείνος το καταλάβαινε…οπότε….αποτέλεσμα…ΜΗΔΕΝ!!!!

Απο τότε έχουμε σχεδιάσει κάτι οι δύο μας , πάντα με την συνεργασία του μπαμπά!!!!

Μια φορά την εβδομάδα , τους καλοκαιρινούς μήνες και κάθε 15 το χειμώνα…θα βγαίνουμε τα δυό μας….Μια βόλτα , που μπορεί να είναι ένα περπατημα , να δούμε βιτρίνες , να πάμε να χαζέψουμε βιβλία , αγαπημένο αυτό !!!,….ή να πάμε σε ένα ωραίο καφέ και να κάτσουμε να πούμε τα νέα μας….Έτσι απλά….ακόμα και χωρίς πολλές κουβέντες , ίσως και αμίλητοι.Γιατί είχαμε αυτό που δεν είχαμε στο σπίτι…επαφή!!!Πόσο σημαντικό αυτό για ένα παιδί….και πόσο απλό….Ο ‘ενας ήταν εκεί για τον άλλον….ο ένας είχε τον άλλον  στον απόλυτο βαθμό….

Image

Και έτσι το καθιερώσαμε.!!

Βέβαια δεν ήταν τόσο απλά τα πράγματα , γιατί μέχρι να βρούμε αυτό το σχέδιο , περάσαμε νεύρα , εντάσεις , κλάματα , και μια μαμά να υποφέρει , να στεναχωρίεται ψάχνοντας να βρεί την αιτία…και η αιτία ήταν τόσο απλή….Πολύ απλή!!!!

Και η λύση??

Η πιο ευχάριστη…Κια τελικά καταλαβαίνω ότι αυτό είναι , αυτό σημαίνει να είσαι μαμά…Να είσαι εκεί , στον καθένα , ξεχωριστά….Αλλά να το νιώθιες και εσύ αλλα και το παιδί…Το κάθε παιδί αισθάνεται αν είσαι «μαζί του»…έχει αυτό τον «αισθητήρα»…..όποτε τα πράγματα δεν είναι εύκολα για μια μαμά….αλλά το θεμα είναι ότι πάντα μια μαμά θα βρεί τον τρόπο , έστω και αργά…Και θα είναι εκεί πάντα στον καθένα , ψυχή και σώμα…όσα παιδία και να έχει , όσο λίγο χρόνο και να έχει διαθέσιμο , εκείνη θα βρει το τρόπο…

Αυτό είναι για εμένα μαμά…Και αυτό μου το διδάσκουν τα παιδία μου…καθημερινά και τους ευχαριστώ για αυτό…

Εκείνα μου δείχνουν πώς να είμαι μαμά…δεν γεννήθηκα με αυτό…Μαμά έγινα με το που κράτησα το Κωνσταντίνο μου στην αγκαλιά μου….Και τους ευχαριστώ για αυτο ….αυτό θα γιορτάσω λοιπόν μεθαύριο….Την γιορτή του να είμαι και να γίνομαι καθημερινά…..ΜΑΜΑ!!!

υγ….και διαβαζόντας αυτό το κείμεο σε εσένα αγόρι μου γλυκό…εσύ συγκινήθηκες….και τα ματάκια σου είναι υγρά…σας Αγαπώ πολύ…Η μαμά….

……..Αφροδίτη…..

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to …..Μαμά…τόσο απλ’ο, ‘οσο μιά βόλτα!!!!

  1. Ο/Η Nicole Plev Tsil λέει:

    Aφρουλα μου… ❤ Εγω να πω οτι τελικα τα πραγματα τα κανουμε εμεις να δείχνουν δύσκολα!.. μια απλή ερώτηση κ ΝΑ ,..η πιό ειλικρινής απάντηση απ το στοματάκι τους! Τα παιδιά ξέρουν να λένε μόνο την αλήθεια απο πολύ μικρά..εμείς δυστυχώς στην πορεία τα μαθαίνουμε να λένε και ψέμματα ! Μακάρι όλος ο κόσμος να λειτουργούσε τόσο απλά και αληθινά!!! θα ήταν καλύτερος για ολους! σας φιλώ γλυκά ολους!!!

Σχολιάστε

