ΑγκαλιάΖΩ!!!


……Σε τρελλούς ρυθμούς ζούμε οικογενειακώς αυτό το διάστημα και προσπαθούμε να τα βάλουμε ολα σε ένα πιο χαλαρό πρόγραμμα…Δεν την μπορώ αυτήν την λέξη..Πρόγραμμα!!!!Είναι και ο καιρός που δεν «βοηθάει» καθόλου με τον αυτόν τον Ελληνικό ήλιο….

Μετά απο το χαλαρό διάστημα των διακοπών του Πάσχα , το πόσο ωραία περάσαμε , γυρίσαμε πίσω στην Αθήνα και την επόμενη μέρα μπήκαμε σε γοργούς ρυθμούς.Να ετοιμαστούμε για το σχολείο , για την δουλειά μου , το σπίτι που ήθελε και αυτό ένα ρεκτιφιέ. Αρχίσαμε λοιπόν αλλά ήταν όλα τόσο εύκολα…φαινόντουσαν τόσο εύκολα γιατί ήμασταν γεμάτοι απο αυτές τις 4 μέρες ξεκούρασης , μέρες στην φύση , σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και όσο και να το κάνεις , όταν είσαι μακρυά απο την Αθήνα  όλα φαίνονται πιο εύκολα , ο ανθρωπος γίνεται ένα με την φύση , απο εκεί που «ήρθε» , επιστρέφει…Πόσο μαγική είναι η φύση , το χώμα…Πόσο τυχεροί αυτοί που είναι η καθημερινότητα τους….

Το βλέπω και στα παιδιά και όχι μόνο σε εμένα αυτήν την επίδραση της φύσης. Είναι πιο ήρεμα , πιο χαμογελαστά , πιο ξένοιστα , και ο κατάλογος αυτός με τα «πιο» μπορεί να συνεχίζεται…..

Αυτό το διάστημα , που αλλάζει η εποχή και πρέπει και εμείς να κάνουμε τις αλλαγές σε σπίτι , να ηρεμήσουμε τα παιδιά ότι ακόμα το σχολείο συνεχίζεται και ότι ακόμα έχουμε καιρό για τις διακοπές , και αυτά να μην καταλαβαίνουν , και με το δίκιο τους , και τι να τους πείς???Απλά λοιπόν , σφίγγεις τα δόντια ,  παίρνεςι κουράγιο απο αυτά που θα έρθουν και συνεχίζεις….

Μέσα σε όλο αυτό όμως , συμβαίνουν και άλλα , που μπορεί να μην αφορούν δικά σου άτομα , ανθρώπους που γνωρίζεις αλλά άλλους , άγνωστους , που όμως αυτό που περνάνε ίσως πλησιάζει το δικό σου άγχος , πίεση , μελαγχολία ,…και τους νιώθεις…

Αυτήν την βδομάδα ακούσαμε το περιστατικό που έγινε με το αγόρι που σήκωσε το χέρι του και σκότωσε τον άνθρωπο που του έδωσε ζωή…το άτομο που είναι δεμένο απο την ώρα που είχε δημιουργηθεί αυτό το αγόρι…Και τι πρέπει να πείς για όλο αυτό…??.Νομίζω ότι και να πείς θα είναι πολύ λίγο….απλά προσπαθείς να μπείς σε αυτήν την ψυχολογία εκείνου του παιδιού για μια φορά…και τότε καταλαβαίνεις…Εγώ ένιωσα ένα φτερούγισμα  στην καρδιά μου για αυτό το νεαρό αγόρι….Ένιωσα λίγο το πώς αισθανόταν την ώρα εκείνη και άρχισα να τρέμω..Και απλά συνηδητοποιώ ότι εμείς ως γονείς πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε στα παιδιά μας..πόσο υπεύθυνοι , και τί θέλουμε να τους μεταδωσουμε , την χαρά της ζωής που τους δώσαμε ή το κατεστημένο που ζούμε εμείς…το άγχος που έχουμε εμείς για όλα…Τί είναι το πιο σημαντικό να θέλουμε να βλέπουμε στα μάτια του παιδιού μας…Χαρά , αγάπη , ευτυχία ή μελαγχολία..Και  βέβαια η απάντηση είναι έυκολη και γνωστή…Το θέμα είναι ότι εμείς θα τους διδάξουμε αυτό αρκεί να ξεφύγουμε και εμείς απο την νόρμα αυτή….Δεν είναι δύσκολο…απλά λίγη προσπάθεια θέλει…και ένα κοίταγμα στα μάτια του παιδιού μας και θα το κάνουμε πράξη…

Όλο αυτόν τον καιρό , δεν έχω ακούσει κάτι ευχάριστο , τα δυσάρεστα γεγονότα πάνε και έρχονται , οι υποχρεώσεις είναι πολλές , οι ευθύνες ακόμα πιο πολλές , και η μελαγχολία και η κούραση για να τα προλάβω όλα εμφανίζεται και πάλι …

Και τότε κάνουν την εμφανιση και πάλι τα νεύρα , το άγχος και όλα τα γνωστά…και τότε απλά κοιτάζοντας αυτά τα δύο μικρά αγόρια που αναστατώνουν το σπίτι , την χαρά που μου έδωσαν σε εμένα και στον πατέρα τους όταν τα πρωτοείδαμε , αλλάζει η διάθεση…Αλλά και πάλι αυτό διαρκεί λίγο….η επίδραση δεν είναι αρκετή για να σου αλλάξει την διαθέση ,να δείς το νόημα που πρέπει να δεις αλλα και να νιώσεις…

Και τότε απλά τους φωνάζω και τους δύο , και λέω...»ελάτε , θα κάνουμε αγκαλιές…» και αυτά έρχονται τρεχάλα για να με αγκαλιάσει πρώτος όποιος προλάβει….

Image

Και η αγκαλιά μου γεμίζει απο αγάπη , φιλιά , και τότε όλα φαίνονται τόσο εύκολα .Αγκαλιά που διαρκεί όμως,ε??Όχι στα πεταχτά….αγκαλιά και οι 3 μαζί , που δεν τους αφήνω να φύγουν αν δεν κουραστούν τα χέρια μου .Και κλείνω τα μάτια μου και απολαμβάνω…και τότε το μαγικό ποιό είναι…ότι και τα παιδιά κάθονται εκεί….Δεν φεύγουν , δεν κουράζονται , είναι εκεί , και το έχουν και αυτά ανάγκη…και το ευχαριστιούνται και αυτά…όλοι μαζί μια αγκαλιά και όλα ξαφνικά είναι διαφορετικά!!!

Χθές κάναμε πολλές τέτοιες αγκαλιές , και η διαθεσή μου ήταν όλη μέρα τόσο ευχάριστη , χωρίς να κάνω προσπάθεια…απλά γινόταν….Και ξαφνικά , ο Βαγγελίνος τηω ώρα που έτρωγε μου είπε…»μαμά , είθαι η πιο καλή μανούλα»….και άντε και πάλι αγκαλιές…..

Χθές το μεσημέρι ο Κωνσταντίνος γύρισε απο το σχολείο και μου έφερε ένα χαρτί που είχε πάνω ένα ποιήμσα του Γ.Ρίτου….»Αν όλα τα παιδιά της γης…»…όλη μέρα χθές το τραγουδάμε….αγαπημένο μας τραγούδι…..Και πόσο αληθινό….

Η αγκαλιά είναι θαυματουργή….μου δείχνει πιο είναι το νόγμα της ζωής μου…τί ανθρώπους θέλω να μεγαλώσω , τί θέλω να τους μεταδώσω , τί θέλω να βλέπω στα μάτια τους όταν με κοιτάνε…Είναι κάτι απλό , αλλά τόσο δυνατό….δοκιμάστε το….

Έχω τόσα που θέλω να γράψω για την γιορτή του Κωνσταντίνου μου , τα γλυκάκια που κάναμε παρέα , η χαρά στο προσωπό του όταν τα μοίραζε στους φίλους του στο σχολείο , αυτά που θελω να γράψω για να θυμάται και εκείνος…αλλά δε έχω χρόνο , θα τον βρώ όμως  , είμαι σίγουρη , οταν θα γυρίσει ο μικρός απο το σχολείο και κάνουμε και πάλι αγκαλιές….

Καλημέρα με ένα αγαπημένο μας τραγούδι…..

…………………Αφροδίτη………….

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to ΑγκαλιάΖΩ!!!

  1. Ο/Η agrimio λέει:

    Θέλω κι εγώ αγκαλιάααα :Ρ Σε καταλαβαίνω, εδώ εμείς έχουμε χειμώνα και με το ελληνικό καλοκαίρι πίσω σε εσάς και εγώ δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. Πόσο μάλλον τα μικράκια σου! Χα χα. Φιλιά πολλά από την μακρινή Μελβούρνη 🙂

    • Ο/Η apd22 λέει:

      …Σε λιγες μερες θα βαλω και φωτο….οποτε σε περιμενω να απολαυσεις ηλιο!!!!!
      Σου στελνω πολυ ηλιο απο εδω…Ν περνατε καλα…και μην ξεχνας τις αγκαλιες!!!!

  2. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Αφροδίτη μου το συγκεκρημένο περιστατικό με τον νεαρό με διέλυσε! Εχεις τόσο δίκιο με τις αγκαλιές…Τόσο δίκιο! Σου στέλνω κι εγώ μια σφιχτή σφιχτή μωρό μου!

    • Ο/Η apd22 λέει:

      …Ουφ…ιντερνετικη αγκαλια…αλλα εστω και ετσι…Κατερινακι…Αγκαλιες…ζεις με αυτες….και συνεχιζεις…σου στελνω τοσες πολλες νοητα..καθε μερα!!!!!

Σχολιάστε

