Μια Γλυκιά Εβδομάδα…..


Η περασμένη βδομάδα με βρήκε στην κουζίνα χωμένη και να φτιαχνώ συνέχεια. Απο γλυκά μέχρι φαγητά , σνακ και ό,τι αλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος!!!

Είχαμε σοβαρό λόγο όμως….Η γιορτή του Κωνσταντίνου ήταν στις 21 Μαίου και τα δικά μου γενέθλια την αμέσως επόμενη μέρα , στις 22.Οπότε , έστω και αν δεν κάναμε τις γιορτές αυτή την φορά που κάναμε άλλα χρόνια , κάτι έπρεπε να φτιαξουμε , έστω και για έμας και για τους φίλους του μικρού στο σχολείο.

Το σαββατοκύριακο πριν την γιορτή του μικρού , συζητήσαμε τί θα ήθελε να κεράσει τους φίλους του.Η απάντηση του ήταν...»ΣΟΚΟΦΡΈΤΕΣ , μαμά!!!!!».Αλλά μιας και δενσκοπεύαμε να κάνουμε γιορτή σπίτι , ήθελα να το νιώσει ότι είχε γιορτή ,ότι η μέρα εκείνη ήταν ξεχωριστή γιατί γιόρταζε.Οπ’οτε πρότεινα να φτιάχναμε κάτι στο σπίτι ,και κυρίως εκείνος.Το σκέφτηκε για λίγο και απάντησε  «εντάξη , ας φτιάξουμε κάτι εμείς!!!!!«.Το πρόγραμμά μου είναι λίγο φορτωμένο μέσα στην βδομάδα.Σχολέία , ο Βαγγελίνος σπίτι το πρωί , προετοιμασία για την δουλειά μου το απόγευμα….Αλλά επειδή κάθε μερα θέλω να τους δημιουργώ εικόνες , καθημερινά , πόσο μάλλον για μια τόσο σπουδαία μέρα!!!!

Αγοράσαμε τα υλικά , αν και τα πιο πολλα τα είχαμε σπίτι μιας και το γλυκάκι που φτιάξαμε είναι απο αυτά που σίγουρα τα έχουμε σπίτι.Σοκολατένια cup cakes…(!!!!!…)…και απο πάνω γλάσσο σοκολάτας με χρωματιστή τρούφα!!!!! Ο Κωνσταντίνος είχε ενθουσιαστεί όχι τόσο με την προετοιμασία ,  αλλά με το ότι θα τα πρόσφερε στους φίλους του!!!.Τόση χαρά πια!!!!.Όταν τελειώσαμε δεν κρατίοταν πια να ξημερώσει!!!!Πραγματικά όμως , το αποτέλεσμα ήταν τόσο γιορτινό!!!!Είχε δίκιο….Image

Την επόμενη μέρα και αφού είχα μιλήσει με την δασκάλα του στο σχολείο , τους πήγα τα γλυκάκια πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι.Πραγματικά , δεν ξέρω αν εκείνη την μέρα είχε το μυαλό του στο μάθημα , μέχρι να πάω στο σχολείο..Αφού ξυπνησα τον Βαγγελίνο και τον ετοίμασα , πήραμε τα γλυκάκια και φύγαμε να τα πάμε στα μικρά αυτά ανθρωπάκια!!!Δεν ξέρω ποιός είχε μεγαλύτερη ανυπομονησία εκείνη τη μέρα…Εγώ ή ο Κωνσταντίνος τελικά!!!!!!

Με το που μπήκαμε στην τάξη , ο Κωνσταντίνος σηκώθηκε και ήρθε κοντά μου με ένα χαμόγελο τεράστιο!!!!ήταν η δική του ώρα…θα κερμούσε τα φιλαράκια του και πόση χαρά είχε…Αυτή την χαρά του την μοιραζομουν και εγώ…τον ενθουσιασμό του…!!!!!Όλοι οι φίλοι του του φώναζαν «Χράνια πολλά Κωνσταντίνε!!!!!!!!»…και να η δική μου συγκίνηση πάλι…..ουφ…ατελείωτη πια!!!!Ένας συμμαθητής του ήρθε και τον πήρε αγκαλιά….να του ευχηθεί….Τί ωραία εικόνα αυτή!!!!!Ήταν τόση η χαρά του που αφού μοίρασε σε όλους τους φίλους του , εκείνος δεν έφαγε τίποτα…Περίεργο για το παιδί μου αυτό.!!!!!!!Αλλά ήταν τόση η ευχαριστησή του τελικά που είχε ήδη χορτάσει!!!!!

Οταν γύρισε σπίτι το μεσημέρι όλο ενθουσιασμό μου έλεγε ότι οι φίλοι του όλοι του έλεγαν πόσο ωραία ήταν τα cup cakes και «Γεια στα χέρια της μαμάς σου!!!!!!!»…Πόσο απίστευτα μπορούν να γίνουν αυτά τα παιδία…σε ξαφνιάζουν τόσο ωραία!!!!!!

Το δώρο του ήταν να πάμε να πάρουμε ένα καινούργιο ποδήλατο…Το παλιό μας πια είναι για τον Βαγγελίνο!!!Γυρίσαμε πολλά μαγαζιά και το αγόρι μου αποφάσισε ότι πρέπει να το ψάξουμε καλύτερα γιατί τα ποδήλατα ήταν πολύ ακριβά!!!!!!ΝΑΙ!!!Το ακούσαμε και αυτό….Απίστευτο πόσο γρήγορα μεγαλώνουν τα παιδιά μας….Τελικά μετά απο έρευνα αγοράς βρήκαμε αυτό που θέλει και αυτήν την βδομάδα θα το έχουμε!!!!!

Την επόμενη μέρα , ξύπνησαμε και πάλι με ευχές…Τα γενέθλεια μου!!!!!!Το μικρό μου ΜΕΓΑΛΟ αγόρι με το που ξύπνησε μου ευχήθηκε…»μαμα…χρονια πολλα»…Φέτος πρώτη φορά απο μόνος του…χωρίς να του το πεί κάποιος….Και έτσι απλά , σου δίνουν τα παιδιά τόσο ωραια πράγματα.Όσο τους δίνεις εσύ , άλλα τόσα σου δίνουν και αυτά!!!!

Ο Βαγγελίνος και εκείνος το ίδιο…»Μαμά , Χόνια πολλά , να τα εκατοτήτεις..να είσαι ευτυχισμένη…»……μου τα είπεμε τον δικό του τρόπο…αλλά ήταν τόσο γλυκός!!!

Το μεσημερι είχα ήδη φτιάξει ένα cheese cake κεράσι και όταν γύρισα σπίτι απο τη δουλειά ,  μια πίτσα στα γρήγορα.

Image

Τα παιδιά πάντα ενθουσιάζονται όταν κάποιος έχει γενέθλεια…χαίρονται να λένε το τραγούδι  να σβήνουν το κεράκι , ναι..έβαλα μόνο ένα!!!!…..με την όλη ατμόσφαιρα…Και εγώ σβήνωντας το μοναδικό μου κερί στην τόσο γλυκιά τούρτα ευχήθηκα ένα πράγμα μόνο , να είμαστε όλοι μας γεροί….υγεία μόνο θέλω…τίποτα άλλο…ΓΙα όλα τα υπόλοιπα , αν προσπαθήσουτμε λίγο θα τα έχουμε , για την υγεία όμως…για εμένα είναι το μόνο που θέλω…για εμένα και για αυτούς που νοιάζομαι….τίποτα άλλο….

Τί άλλο ευχήθηκα?

Μια μεγαλύτερη οικογένεια….ΝΑΙ!!!!Παρόλη την κούραση , την ένταση , τα παιδιά σου δίνουν ενέργεια , χαρά  , σε γεμίζουν τόσο.Και επειδή ο χρόνος λιγοστεύει που θα μπορούσα να το κάνω αυτό , απλά εύχομαι να γίνει σύντομα….Τα παιδιά ήδη το ζητάνε!!!!!!

Η περασμένη βδομάδα ήταν τόσο γλυκιά , γιορτινή , και απλά εύχομαι έτσι να είναι …Ανέμελη και γιορτινή..κάθε μέρα…όσο γίνεται , Είναι απλό γιατί είναι στο χέρι μας αυτό να πετύχει.

Πόσο ωραίο ήταν που για δύο μέρες συνεχόμενες το τηλέφωνο στο σπίτι δεν σταμάτησε να χτυπάει για ευχές.Φίλοι αγαπημένοι , φίλοι ιντερνετικοί , τα παιδιά να με αγκαλιάζουν όλη την μέρα και μου λένε συνέχεια «Χρόνια Πολλά μαμά»…Ο Βαγγελίνος το συνέχιζε επί 3 μέρες αυτό..πόσο αστείο ήταν..εκεί που καθόμασταν , πέτούσε και ένα «Χλόνια πολλα μανούλα…να είσαι καλα…»

Ο Κωνσταντίνος μου την ημέρα των γενεθλιών μου δεν είχαν σχολείο ,όπότε πήγαμε βολτα , ήπιαμε χυμό και καφέ , φάγαμε δλδ το πρωινό μας έξω!! 

Image

Γυρίζοντας σπίτι αγόρασα ένα Βασιλικό …Ζήτησα απο τον ανθοπώλη να μου το στολίσει με γκοφρέ χαρτί , σαν να το πήγαινα σε κάποιον…για εμένα…Και κάθε μέρα τα παιδιά το αγγίζουν και μυρίζουν αυτή την τόσο ωραία ευωδιά που έχει αυτό το λουλούδι.

Image

Όλη η περασμένη βδομάδα ήταν τόσο γιορτινή τελικά….πολλά χαμόγελα , ευχές και αγκαλιές…πολλές αγκαλιές….Τελικά , παρόλο που δεν το γιορτάσαμε όπως κάνουμε κάθε χρόνο , ήτασν ωραία και ναι…και πάλι ήταν γιορτινά!!!

Και έτσι θέλω να είναι και το φετινό μας καλοκαίρι , τόσο γιορτινό , με πολλά χαμόγελα….και νομίζω ότι θα το πετύχουμε….Το καλοκαίρι μπήκε τόσο ευχάριστα….τόσο ωραία….με πολύ αισιοδοξία , θετική σκέψη….και πάνω απο όλα με πολύ ‘ορεξη να περάσπυμε καλά!!!!

Σας ευχαριστούμε όλους τόσο πολύ για τις τόσο ωραιές ευχές αυτές τις δυο μέρες….Μας στείλατε τόση αισιοδοξία και θετική ενέργεια!!!!!

Αγόρι μου γλυκό…Χρονια σου πολλά….Ευτυχισμένα….Να σου δίνουμε τόση χαρά , όση μας δίνεις και εσύ!!!!

…..Αφροδίτη…..

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Μια Γλυκιά Εβδομάδα…..

  1. Ο/Η Litsa λέει:

    Αφροδιτάκι εύχομαι κάθε μέρα να μυρίζει από καλοκαίρι, να είναι ξέγνοιαστη και όμορφη.
    Να είστε πάντα χαμογελαστοί κι εύχομαι επίσης να πραγματοποιηθούν οι ευχές σου!
    Πολλά φιλιά και του χρόνου με υγεία!

  2. Ο/Η Mary Georgali λέει:

    Χρόνια πολλά! Χρόνια πολλά και στους δυο σας!!! Να χαίρεστε την όμορφη οικογένειά σας και εγώ τώρα τι να πω; με μια κόρη! Μακάρι όλες οι ευχές σας να γίνουν πραγματικότητα!
    Φιλιά!

    • Ο/Η apd22 λέει:

      ευχαριστω μαιρη μου..να εισαι καλα…Κορη???μπασ…α ν γινει..παλι γιοσ θα ειναι!!!!αχαχαχαχαχα….ευχαριστω ομως..ο,τι και να ειναι..οποτε ειναι…γερο να ειναι!!!!

  3. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Αχ κοριτσάκι μου…Πόσα πράγματα έκανες.Πόση χαρά ειχατε.Να το χαίρεσαι το γλυκό σου πλάσμα, μα να χαίρεσαι κι εσένα.Εσένα γλυκιά μου αγαπημένη μου! Με έκανες και συγκινήθηκα πολύ…Θέλεις να μεγαλώσει η οικογένεια σας λοιπόν.Τι χαρά και τι υπέροχη σκέψη.Σας το εύχομαι μωρό μου, με όλη μου την ψυχή! Σ’αγαπάω και σου εύχομαι πάντα τα καλύτερα…εσύ είσαι η μικρή μου! Πάντα θα είσαι….

    • Ο/Η apd22 λέει:

      …….Ποσο σε αγαπω να ηξερες…εισαι μερος ενος πολυ γλυκου κομματιου στην ζωη μου…σου χροσυω πολλα…σε εω στο μυαλο μου παντα…και στην καρδια μου…το ξερεις……

      με συγκινεις…να το θυμασαι….

  4. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Εγώ πέρασα -όπως πάντα καθυστερημένη- να σας στείλω τις ξενιτεμένες ευχές μου 🙂
    Πολλά φιλιά και με το καλό ένα κοριτσάκι αυτή τη φορά, ε! Χα χα

Σχολιάστε

