…Τα Παιδιά της Φύσης. και μια υπέροχη Πανσέληνος


Το Καλοκαίρι μου αρέσει πολύ….πάρα πολύ!!Και σε ποιόν δεν αρέσει…Μπάνια…ήλιος…ανεμελιά….τα παιδιά στο σπίτι!!!!Ναι!Έχω τα παιδιά στο σπίτι και μου αρέσει , περνάμε μαζί το πρωινό , χωρίς το άγχος του να σηκωθούμε νωρίς , να ετοιμαστούμε για σχολείο και γενικά οι ρυθμοί είναι τόσο γρήγοροι!!!Το καλοκαίρι όμως έχω χρόνο να τους δώ , να τους αγκαλιάσω όποια στιγμή της ημέρας θέλω , να πάμε βόλτες νωρίς το πρωί για πρωινό….να πάμε βόλτες αργά το απόγευμα…γενικά η καθημερινότητα μας είναι αλλιώς.Μπορεί να είναι πιο ζωηρή…πιο φασαριόζικη αλλά μου αρέσει…και κάθε χρόνο το περιμένω με τόση μεγάλη χαρά…περιμένω μαζί με τον Κωνσταντίο να κλείσουν τα σχολεία….!!!!!

Λίγες βδομάδες πριν κλείσουν  , είχα πάει να πάρω τον Κωνσταντίνο απο το σχολείο του…και μιλούσα με κάποιες μαμαδες.Κάποια στιγμή είπα φωναχτά την σκέψη μου…»Άντε , να κλείσουν τα σχολεία…..να ξεκουραστούμε όλοι…να χαλαρώσουμε!!!!!»...Δεν ξέρω πως ακούγεται …αλλά γύρισαν ΟΛΕΣ οι μαμάδες και με κοίταξαν με ένα βλέμα….απορίας , βλέμα «άκουσα καλά??»…βλέμα…»κρίμα αυτή η μανούλα…τόσο νέα και έχει λαλήσει!!!!!»….Σίγουρα το να έχεις μικρά παιδιά δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. , ειδικά το καλοκαίρι που τα παιδιά τα πιάνει ανία , βαρεμάρα μέχρι να πάνε διακοπές.Και αυτό συμβαίνει κυρίως στα παιδιά της πόλης…Τα παιδιά που ζουν στην ύπαιθρο έχουν την φύση παρέα..πόσο τυχερά!!!

Όταν πάμε Εύβοια που έχούμε το εξοχικό μας ,φτάνοντας εκεί είναι σαν να έχω άλλα παιδιά…αυτά τα παιδιά της φύσης!!Είναι τόσο ήρεμα , έχουν να ασχολήθουν με τόσα πράγματα…απο το κήπο μέχρι και παιχνίδια με το …αυτόματο πότισμα!!!!Και εγώ τους αφήνω να κάνουν αυτό που σκέφτονται , δεν υπάρχουν φωνές , υστερίες , γκρίνιες.

Χαλαρώνουμε όλοι μαζί λοιπόν , απολαμβάνουμε τα πάντα…απο την φύση μέχρι και απλά….ο ένας τον άλλον.!!

Έτσι λοιπόν και αυτό το τριήμερο πήγαμε και πάλι.

Τα παιδιά είχαν ξυπνήσει το πρωινό της Παρασκευής και κάθε τόσο με ρωτούσαν πότε θα ξεκινήσουμε..Είχαν ετοιμάσει τα ρούχα τους μόνοι τους….!!!!!!!…..και το βραδάκι πια φύγαμε.Με το που περάσαμε την Γέφυρα της Χαλκίδας ,άλλαξε η διάθεση μιας και πλέον πλησιάζαμε σπίτι!!!Μεγάλη ανυπομονησία…παρόλο που η ώρα ήταν περασμένη , δεν κοιμόντουσαν γιατί περίμεναν να φτάσουμε.Και κάθε φόρα , κάθε βδομάδα , την ώρα που περνάμε την γέφυρα αυτό συμβαίνει!!!Μα κάθε φορά…

Ήταν ένα πολύ ωραίο τριήμερο με μπάνια  , παγωτά , ψητά για φαγητό , ύπνο αργά το βράδυ , παιχνίδι , Τραγούδι έτσι ξαφνικά και χορό ΄γυρω στις 11 το βράδυ , μεσημεριανό …το απόγευμα…και γενικά πρόγραμμα μηδέν.

Image  ImageImageImage

Αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση κάθε φορά που πάμε Εύβοια , είναι το πόσο διαφορετικοί είμαστε όλοι μας…απο το πιο μικρό , μέχρι το πιο μεγάλο!!!!

Απολαμβάνουμε τα πάντα…»Βλέπουμε» πιο καθαρά ο ένας τον άλλον , και κάνουμε πιο πολλές αγκαλιές…που για εμένα αυτό απλά με γεμίζει…επαναφόιρτιση μπαταρίας!!!!

Φέυγοντας απο την Αθήνα  , «φεύγουμε»  απο τα πάντα….είναι σαν να πηγαίνουμε σε άλλον κόσμο…σε έναν πλάνήτη που το να κάνεοις φασαρία …επιβάλεται!!!!!

…Και ήταν και αυτή η Πανσέληνος….που το βράδυ αργά έξω στον κήπο , δεν ήθελες τίποτα άλλο…ούτε τα αγαπημένα μου βιβλία….

Image

Και το πρωί να βλέπεις , λουλούδια  που έχουν άλλο χρώμα ρε παιδί μου εκεί , πιο φωτεινά , πιο ζωντανά απο αυτά στον μικρό μου κήπο στον Πειραιά….

Image       Image     Image

…Πόσο λοιπόν μου αρέσει αυτό…Να είμαστε όλοι μαζί , να «βλέπει» ο ενας τον άλλον..να αγαπιόμαστε και πάλι….και αυτό είναι τόσο μαγικό που μπορεί και το κπάνει η Φύση!!!!!Πόσο ζωή μπορεί να σου δώσει όμως….

Αυτό το Σκ δεν θα πάμε….ακόμα δεν τους το έχω πει…το περιμένουν….’ομως απόψε έχω διοργανώσει βραδυά Σινεμά…παιδική ταινία , Ποπ κίορν , πίτσα , σουβλάκια , Ηοτ Dog…Όλοι μαζί…γιατί το καλοκαίρι για αυτό είναι…να είναι όλοι μαζί!!!

Image

Δεν είναι όλοι αύτοι υπέροχοι λόγοι για να ανυπομονώ να τελειώσει το σχολείο…???

…..Αφροδίτη…….

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to …Τα Παιδιά της Φύσης. και μια υπέροχη Πανσέληνος

  1. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Τελικά η φύση μας κάνει άλλους ανθρώπους. Χαίρομαι που τα περάσατε τόσο όμορφα. Έχω πάει πολλές φορές στην Εύβοια και χειμώνα και καλοκαίρι. Ένας από τους αγαπημένους μου προορισμούς! Αχ, ζηλεύω που έχετε καλοκαιράκι… πόσο μα πόσο ζηλεύω! Φιλιά από την μακρινή Μελβούρνη 🙂

    • Ο/Η apd22 λέει:

      …..Μα ποσο ολα φαινονται διαφοερτικα εκει…..οπου και να πας αρκει να εισαι μακρυα…ποσο λατρευω ολο αυτο που σου δινει η φυση…το πρασινο..ο ουρανος…
      Εχει πολυ ζεστηηηηηηηη…πολυ ομως…Φιλια απο το Μεγαλο Λιμανι της Ελλαδας….

  2. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Αχ κοριτσάκι μου σε καταλαβαίνω.Πάντα πιο κοντά στη φύση είμαστε ο εαυτός μας..καλύτεροι άνθρωποι, αυτοί που στα αλήθεια είμαστε κάπου εκεί βαθιά…Τ αλουλούδια σας πανέμορφα , μα πιο όμορφα τα άλλα τα λουλούδια, τα μικρά ζουζούνια…ξέρεις εσύ!

  3. Ο/Η gaitanaki (eliza) λέει:

    ωραία φαίνεται! Δεν έχω πάει ποτέ για διακοπές. Μία φορά μονάχα για δουλειά. Μας μετέφερες! Και ειδικά εδώ που αυτή τη στιγμή βρέχει με ταξίδεψες πολύ όμρφα. Τα αγόρια σου φαίνονται γλύκες!

  4. Ο/Η Litsa λέει:

    Αχ Αφροδιτάκι κι εγώ σε αυτήν την κατηγορία ανήκω, που ανυπομονώ να κλείσουν τα σχολεία παρόλο που δεν έφτασε ακόμη η ώρα του κανονικού σχολείου για τα παιδιά μου. Αλλά όπως και να ‘χει, αυτή η γρήγορη καθημερινότητα με κουράζει, πόσο μάλλον όταν θ’ αρχίσουν και τα διαβάσματα! Μαζί σου λοιπόν και είμαι σίγουρη ότι τα λουλούδια στο εξοχικό έχουν άλλο χρώμα, πιο ζωηρό. Όλοι θέλουμε την ελευθερία μας τελικά για να λάμψουμε!
    Φιλιά και να περνάτε τέλεια με τα ζουζούνια. Να κάνετε πολλέέέέές βουτιές!

    • Ο/Η apd22 λέει:

      ΛΙΤΣΑΚΙ…ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ…ΕΤΣΙ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ…ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ…Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΟΠΕΣ!!!!!

      ΣΕ ΦΙΛΩ…ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΚΟΥΚΛΚΑΚΙΑ ΣΟΥ…

  5. Ο/Η Irene λέει:

    Ακριβώς έτσι!!! Όταν έκλεισαν τα σχολεία ένοιωθα ακριβώς σαν να ξεκινούσαν και οι δικές μου διακοπές, παρόλο που δουλεύω και αυτό δεν συμβαίνει!!! Όμως η χαρά μου είναι τέτοια που πολλές φορές έχω πει ότι ζω την ζωή των παιδιών μου!!! Ταυτίζομαι με αυτά και χαίρομαι από τις χαρές τους. Νοιώθω παιδί!!! Τι καλά!!! Καλό καλοκαίρι….

Σχολιάστε

