Καλοκαιρινές Βόλτες και στο τέλος μια…Ίωση! ! !


Αυτές τις μέρες είμασταν συνέχεια έξω για βόλτες.Βγαίναμε αργά αφού έπεφτε ο ήλιος , και γυρίζαμαι αργά το βράδυ με τα παιδιά τόσο κουρασμένα που με το ζόρι έκαναν το μπάνιο τους…

Την Πέμπτη είχαμε πάει σε φίλους που είχαμε καιρό να τους δούμε….Αγαπημένοι φίλοι…πολλά γέλια και βέβαια πολλά παιδιά.Δύο εκείνοι…δύο εμείς…γενικά χαμός.

Με το συγκεκριμένο ζευγάρι , ,κάθε φορά που τους βλέπουμε στο τέλος φεύγουμε με την αίσθηση ότι ήταν τόσο λίγο…Σας έχει τύχει αυτό??Να κάθεσαι με κάποιους ώρες πολλές και στο τέλος είναι σαν να ήσουν μόνο μισή ώρα…Αυτό για εμένα είναι ότι περνάμε τόσο καλά που πραγματικά ο χρόνος κάθε φορά είναι λίγος.Φαγητό , κουβεντούλα χαλαρή , παιδιά να παίζουν , στην αρχή φωνάζοντας και μετά πια εκείνα μας δείχνουν ότι πέρασε η ώρα με το να κοιμούνται όπου βρούν…σε καναπέδες , καρέκλες , πολυθρόνες…πλακάκια….κάπως έτσι καταβαίνουμε ότι πέρασε η ώρα….Πραγματικά ήταν μια πολύ ωραία βραδυά , ένα δροσερό βράδυ με αγαπημένους φίλους.

Γυρίζοντας στο σπίτι , ,σκεφτόμουνα και πάλι πόσο σημαντικό είναι να εχεις κοντά σου ανθρώπους που ξέρεςι οτι σε αγαπάνε , νοιάζονται….Φιλία πραγματική.

Σάββατο πρωί …περίπου δηλαδή , ξύπνησα με τα μικρά και αφού ήπια ένα γρήγορο καφέ τους πήρα και βγήκαμε έξω…πρωινό με τυρόπιτες , μπουγάτσα , χυμούς και για την μαμά ένα παγωμένο καφέ.Σε ένα παραδοσιακό τυροπιτάδικο στην αγο΄ρα που έχουμε εδώ…με τραπεζάκια έξω , δέντρα που μπορείς κα κάτσεις απο κάτω ακόμα και στις 12 το μεσημέρι…τόση δροσιά.Παπούδες πιο δίπλα σε άλλα τραπεζάκια…είπαμε είναι παραδοσιακό τυροπιτάδικο……που μιλάνε για την κρίση , την πολιτική και εγώ κάθομαι και τους απολαμβάνω….μέσα στις συζητήσεις τους ακούς να φωνάζουν , να τσάκώνονται και αμέσως μετά να λένε αστεία…ακόμα να μιλάνε για γυναίκες…..Μακάρι να είχα ένα μαγνωτοφωνακι….πολύ χρήσιμο σε στιγμές κακοκεφιάς!!!!!

Το μεσημέρι γυρίσαμε και αφού φάγαμε και ο Βαγγελίνος κοιμήθηκε , έκατσα με τον Κωνσταντίνο και κάναμε τις κατασκευλες μας…παλιά βαζάκια που θέλαμε να κάνουμε ρεσό…Είχα πάρει δαντέλες και κορδέλες και φτιάξαμε πραγματικα τόσο ωραία βαζάκια..Μετά χρωματίσαμε χοντρό αλάτι και αφού βάλαμε κόλλα σε όλο το βαζακι απλα το κυλίσαμε πάνω στο χρωματιστό βαζάκι μας…..Πολύ καλό το αποτέλεσμα…Δυστυχως φωτό δεν έχω….πάνω στην φούρια μας ξεχάσαμε να βγάλουμε….πόσο δύσκολο είναι ενώ φτιάχνεις να βγάζεις και φωτό.!!!!!Δύσκολη δουλειά….Αλλά ακόμα μαθαίνω….

Ο Κωνσταντίνος το χάρηκε τόσο πολύ….μετά πήρε τις τέμπερες και χρωμάτισε κλαδιά για να κρεμάσουμε τα κοχύλια που είχαμε μαζέψει απο την Εύβοια….κοχύλια βάλαμε παντου.

Δίπλα σε κεριά βάζοντας μέσα χρωματιστό αλάτι που μας είχε μείνει , σε μια πιατέλα έξω στο τραπέζι που καθόμαστε την αυλή μας….και μετά καθίσαμε και τα θαυμάζαμε…δικό μας ήταν όλο αυτό και ο μικρός μου ήταν τοσο περήφανος…Τα έδειχνε σε όλους…»Εμείς τα φτιάξαμε…δεν είναι πολύ ωραία???»….Το αγόρι μου….πόσο χαίρομαι όταν τους βλέπω να χαμογελούν!!

Το βραδυ του Σαββάτου πήγαμε με τον Μπαμπά μας βόλτα στην Έκθεση βιβλίου που γίνεται κάθε χρόνο στον Πειραιά.Όταν ήμουν μικρή με έιχε πάει πρώτη φορά ο πατέρας μου. για να μου πάρει τα πρώτα μου βιβλία.Εγώ δεν είχα ενθουσιαστεί και τόσο πολύ.Με ‘αφησε να δω , να χαζέψω πολλές ώρες , και διάλεγα μόνη μου αυτά που ήθελα να πάρω….Ακόμα θυμάμαι το πρώτο μου βιβλίο…»Οι μικρές Κυρίες»…ένα βιβλίο που το είχα διαβάσει τόσε φορές γιατί κάθε φορά με ταξίδειε….έφτιαχνα τις εικόνες μόνη μου , ήταν σαν να ήμουν εκεί…για αυτό μου αρέσουν τα βιβλία…σε ταξιδεύουν!!!

Απο την πρώτη φορά εκείνη , κάθε χρόνο πάω μαζί με τα παιδιά πια…βέβαία απο τ’ότε έχουν αλλάξει τόσα πολλά…Οι άνθρωποι πλέον δεν αγοράζουν βιβλία , είναι και αυτά είδος πολυτελείας , Τα περίπτερα δεν ήταν πολλά φέτος…»μεγάλο το ενοικίο και δεν μπορούν όλοι να νοικιάσουν»…αυτό μας είπε ένας παλιός βιβλιοπώλης που απλά εκείνος έκανε βολτα…χωρίς περίπτερο φέτος…και ίσως και χωρίς βιβλιοπωλείο….

Κόσμος όμως πάρα πολύς…έτσι για να χαζέψουν , για να βγούν λίγο , όπως και εμείς που χαζέψαμε λίγο…Το μόνο που πήραμε ήταν ένα κόμιξ του Κωνστανίνου «Λουκύ Λουκ»…..Άλλα βιβλία δεν πήραμε…πραγματικά οι τιμές ήταν απαγορευτικές…

Στον γυρισμό πήγαμε για σουβλάκι…σε ένα μαγαζί που πραγματικά δεν ξέραμε ότι υπάρχει στην περιοχή μας…κάτω απο μια κληματαριά , σε μια πλατεία για να παιζούν τα παιδιά…και μια μικρή κομπανία που τραγουδούσαν ζωντανά…απίστευτο!!!!!Ωραία τραγούδια….παλιά…μέχρι και τα παιδιά σιγοτραογυδούσαν….παιδιά που έπαιζαν τα μήλα , μπάλα , κρυφτό….παγωμένη μπυρίτσα και απλά χαλαρώσαμε…ένα τέλος μιας υπέροχης μέρας!!!!

Την επόμενη μέρα οι ετοιμασίες για το απόγευμα είχαν αρχίσει απο νωρίς!!!!

Θα ερχόντουσαν φίλοι του Κωνσταντίνου το απόγευμα…οι κολητοι του.

Χαρά μεγάλη , με βοήθησε σε όλα…να καθαρίσω το σπίτι , έφτιαξε το δωματιο του , με βοήθησε να φτιάξουμε το γλυκό μας με καρύδα…σιροπιαστό , τα τυροπιτάκια και όταν ήρθαν η χαρά του ήταν τ’όσο μεγάλη!!!!!Τώρα κανονίζπυμε να έρθουν ένα μεσημέρι για να φάνε μαζί!!!!!Πόσο ωραίο είναι να τους βλέπεις να είναι γελαστά…ακόμα και στον υπνο τους…γιατί εκείνο το βράδυ έτσι κοιμήθηκε !!!!Και έτσι η κούραση που ένιωθα…εξαφανίστηκε.

Και χθες…απλά πριν ακόμα ξυπνήσω…στοπν ύπνο μου ακόμα ήξρα οτι καλά δεν είμαι…τάση για εμετό , ζαλάδα , πυρετό και ββεβαια όλη μέρα στο κρεββάτι γιατίήταν αδύνατο να σηκωθώ…

Ο Κωνσταντίνος μου απλά…ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!!

Σκούπισε , σφουγγάρισε , μου έφερε ένα ποτήρι με νερό μαζί με ένα καλαμάκι για να πίνω λίγο-λίγο…και στ τέλος που είπε…»εσύ κομίσου απόψε..έγώ θα ξενυχτίσω μήπως χρειαστείς κάτι…»Βέβαια κοιμήθηκε…αλλά το ότι μου το είπε….έφτανε…Και αυτό σημαίνει ότι ότι κάνεις στα παιδιά μια μέρα το παίρνεΙς πίσω…Αν όντως αυτό ισχύει…τοτε είμαι σίγουρη ότι έχω να πάρω πολλά…..

Σήμερα είμαι καλύτερα….πέρασε και αυτό…

Ηταν πραγματικά ένα πολύ ωραίο τριήμερο..πόσο ωραίο είναι να βλέπεις τα παιδιά τόσο χαρούμενα…και αυτό δεν στο φέρνει τίποτα πίσω…Αυτές οι στιγμές που έχουμε με τα παιδιά μας είναι πραγματικα πολύτιμες….

Και μπήκε και ο Ιούλιος που πλέον μετράμε αντίστροφα για τις διακοπες μας….είμαστε στην μέση του καλοκαιριού….και θα το γιορτάσουμε…

Καλό μήνα σε όλους…χαλαρές στιγμές , «γεμάτες» στιγμές…

………………Αφροδίτη……..

 

 

 

 

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Καλοκαιρινές Βόλτες και στο τέλος μια…Ίωση! ! !

  1. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Πάντα έτσι να περνάτε κοριτσάκι μου.Με καλή παρέα και καλό φαγητό , αλλά χωρίς ιωσεις….περαστικά σας μικρή μου!Να χαίρεσαι τα μικρά σου.

Σχολιάστε

