Νεύρα , Γκρίνια , Φωνές…Μια απο αυτές τις «μέρες»……


…Και κάπου εκεί , στα μέσα του καλοκαιριού , που προσπαθεί μια μανούλα να κάνει τα πάντα για τα αγόρια της έτσι ώστε να περάσουν καλά και ευχάριστα τις μέρες πριν φύγουμε , υπάρχει στον αέρα αυτό το κλίμα….που κάπου κάπου υπάρχουν και νευράκια…κλάματά…ο ένας να ενοχλεί τον άλλον  έτσι γιατί δεν έχουμε να κάνουμε κάτι άλλο , ξεσπάσματα και αρκετός εκνευρισμός…

Ο μπαμπάς αν το σκεφτώ νομίζω ότι είναι ο πιο τυχερός….Δουλεύει!!!!!Γυρίζει αργά το βράδυ σπίτι και δεν τους προλαβαίνει..δεν είναι ωραίο βέβαια…στεναχωρίεμαι απο την μία γιατί η απουσία του είναι αισθητή…μας λείπει…για αυτό και ο εκνευρισμός.Απο την άλλη όμως είναι και τυχερός γιατί δεν ζεί αυτές τις σκηνές τρέλλας μαζί τους….

Απο την άλλη όταν γκρινιάζουν τα μικρά , και κάνω έναν ακόμα ρόλο αυτον του Διαιτητή που όταν δεν έχει κάρτες κόκκινες πια , τους βάζει στην «απομόνωση»…ο ένας σε κάθε δωμάτιο….και ας φωνάζουν απο εκεί!!!!

Και εκεί που βγαίνω στην αυλή για μια έρημη γουλιά καφέ και ίσως αν ειμαι τυχερή και ένα γρήγορο τσιγάρο…σκέφτομαι τί μπορεί να τους κάνει να κάνουν έτσι πια???

Καταρχήν έχουν παρέα ο ένας τον άλλον και τις ξαδέλφες τους που μένουν στο ίδιο οίκιμα με έμας….οπότε έχουν παρέα αρκετή και ομολογώ ότι είναι και απο τα τυχερά παιδιά..και απο τις δύο πλευρές…Βόλτες πάνε , παιδική χαρά , φτιάχνουμε γλυκά , βλέπουν φίλους…κάνουμε κατασκευές…..αλλά βλέπω ότι όσο περνάει ο καιρός  , αρχίζουν και «φρικάρουν»…όπως μου είπε χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος σήμερα γυρίζοντας απο την προπόνηση του ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ!!!!…»Έχω Φρικάρει μαμά πια…»μάλιστα αγόρι μου…και είσαι μόνο 7,5 χρινων…

Σήμερα ήταν μια τόσο εξαντλητική μέρα…εγώ είμαι με λίγο πονόλαιμο απο τα παγωμένα που πίνω νερά όταν είμαι ιδρωμένη , το μεσημέρι δεν κοιμήθηκαν γιατί ήρθε ο τεχνικός να φτιάξει το κλιματιστικό που έχει χαλάσει…ναι…!!!!μας έτυχε και αυτό…και εκείνα απλά…όντως φρίκαραν..λόγω ζέστης , λογω του ότι δεν κοιμήθηκαν το μεσημέρι , λόγω του ότι το περασμένο ΣΚ  δεν πήγαμε Εύβοια και να τα αποτελέσματα οταν είσαι μακρυά απο την φύση…..ΓΚΡΙΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Και τί δεν έκαναν σήμερα…τσακώθηκαν με τις ξαδέλφες τους για ένα ποδήλατο που ήθελαν και οι…4…!!….εκνευρίστηκε η μεγάλη γιατί δεν την έπαιζαν οι άλλοι 3!!…..μετα οι άλλοι 3 νειρίασαν γιατί η μεγάλη..ηλικία 5 παρακαλώ…τους «πείραζε» με μορφασμούς…..και πάει λέγοντας…

Και ήρθε ο Τεχνικός το μεσημέρι σε ένα σπίτι ζεστό…με δυο αγόρια να φωνάζουν..»ΗΡΘΕ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!!!!!!».Να θέλουν να τον βοηθήσουν και εκείνοι σε αυτά που έκανε….εγώ να τους βγάζω έναν-έναν απο το δωματιο και βγάζοντας τον έναν , ο άλλος να μπαίνει πάλι μέσα γελώντας που ξεγέλασε την ταλαίπωρη μάνα!!!!!!!Και να τα γέλια, ,φώνες κτλ…και η ώρα 15 30 το μεσημέρι με ανοιχτέ τις πόρτες και να σκέφτομαι…»οκ…τώρα θα μου χτυπήσει η πόρτα το 100 και θα μου πει να τους μαζέψω αλλιώς θα το κάνουν εκείνοι!!!!!!!»…Ο δε τεχνικός είχε γίνει κόκκινος γιατί το κλιματιστικό την μια δεν βρίσκαμε τις βίδες…την άλλη η πλακέτα δεν δούλευε , την άλλη κάτι άλλο..κάποιος μας έχει μουντζώσει σκέφτηκα…και συμφώνησε μαζί μου και ο τεχνικός!!!!!!!Ωραία πράγματα!!!!!

Και χθές είχα την ιδέα να τους πάω μια βόλτα μετά την προπόνηση του μικρού και επιστρέφοντας σπίτι να πάμε για να κάνουμε κάτι δουλειές που ήθελα…και τους πήγα με τα πόδια γιατί σκέφτηκα…35 χλμ να πάνε και άλλα τόσα να έρθουν..άσε και το περπάτημα που θα κάνουμε λόγω βόλτας…μια χαρά ψώφιοι θα πέσουν το βράδυ…..νωρίς   νωρίς!!!!!

Αλλά έλα που γυρίζοντας σπίτι και ενώ εγώ ήμουν με ένα χαμόγελο τεράστιο γιατί σκεφτόμουν ότι θα κοιμηθούν…και εκείνα με το ύφος ο μεν  Κωνσταντίνος «δεν βλέπω τη ώρα να πέσω να κοιμηθώ» ο δε Βαγγελίνος που έχει την συνήθεια με το ένα χέρι να πιάνει το μαλλί του και το άλλο δάχτυλο να το βα΄ζει στο στόμα!!!! δεν ήξερα τι να πρωτοκάνει…να βαλει τα δάχτυλα σε έτοιμότητα ύπνου ή να πάρει με τα χέρια του αυτό που του είχα πάρει για να φάει????και εκεί εμπλεξε όχι τα μπούτια του…αλλά τα δάχτυλα του!!!!!Κρίμα που δεν έιχα εύκαιρη την μηχανή γιατί πραγματικά το θέαμα ήταν απολαυστικό……

και εκεί που ξεκλείδωνα την πόρτα για να μπούμε…ακούω τιςε ξαδέλφες τους να κατεβαίνουν περιχαρής για να …..ΠΑΙΞΟΥΝ!!!!!!!!!!Και αυτομάτως , εκείνοι …ξύπνησαν!!!!!!!…και μεμιάς…χάθηκε το δικό μου χαμόγελο…..

Και τελικά , σε μια οικογενειακή σύνευλευση που εκανα με ….τον εαυτό μου…έθεσα επί τάπητος το θέμα…«Διακοπές το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούσοτυ«…και αφού ψήφισαέγκρινα...αποφάσισα οτι ναι…στιις 8 Αυγούστου ΦΕΥΓΟΥΜΕ!!!

Εντελλώς δημοκρατικά…πάνω από όλα…και απόψε ο μπαμπας μου καια φού έζησε απο κοντά αυτές τις ωραίες «οικογενειακές» στιγμές…συμφλωνησε …και διέκρινα και μια ανακούφιση μάλιστα….

 

Έτσι θα σωθούμε όλοι μας….και εκείνοι και εγώ…με  το που θα βλέπω το απέραντο γαλάζιο…απλά θα είμαι σε νιρβάνα!!!οπότε…ας κάνουν ότι θέλουν!!

Όπως πολλοί γύρω μου όταν μιλάμε τους ακούω αλλά και τους αισθάνομαι ότι θέλουν διακοπές…ότι οι μπαταρίες έχουν  «πέσει» πια , έτσι γίνεται και με αυτά τα μικρά ανθρωπάκια….έχουν όντως φρικάρει!!!

Και εχουν δίκιο…ο μπαμπάς λείπει , εγώ ότι μπορώ κάνω , θέλουν άπλα  θάλασσα , ανεμελιά , διασκέδαση…έτσι όπως το ξέρουν…και η Αθήνα δεν είναι για εδώ τον Αύγουστο!!!!

Ακόμα και αν αναφερόμαστε σε παιδιά . νομίζω ότι πλέον και αυτά φρικάρουν κάποιες φορές…και φρικάροντας εκείνα…φρικάρουμε και εμείς και τελικά είμαστε όλοι μας χαμένοι απο όλο αυτό…Τον χειμώνα λόγω των υποχρέωσεων δεν προλαβαίνουν να φρικάρουν…αλλά τώρα το καλοκαίρι που και τους φίλους τους δεν έχουν αλλά και βαρίουνται εύκολα η θάλασσα είναι το μαγικό συστατικό για τα παιδιά…για αυτό και τα παιδιά που ζουν στην φύση…θα το πω για ακόμη μία φορά είναι τόσο τυχερά…τυχερά κάθε εποχή…

Ευτυχώς , θεωρώ τον εαυτό μου προνομιούχο γιατί υπάρχει ένα σπίτι στην εξοχή…οπότε κατά το ήμιση , μοιραζόμαστε την τύχη αυτών των παιδιών που ζουν εκεί…

Image

Απο την άλλη βδομάδα πλέον θα είμαστε στον πυρετο των ετοιμασιών για τις διακοπές μας….Βιβλία , αξεσουάρ για την θάλασσα , βαλίτσες , και διάθεση που ευτυχώς υπάρχει σε αφθονία….την γκρίνια θα αφήσουμε πίσω μας…

Άντε να δούμε αυτό το ΣΚ πώς θα είναι…που δεν θα πάμε πάλι Εύβοια….ήδη έχω βγάλει τον χάρτη για να δώ πόσα χλμ θα περπατήσουμε!!!!

Καλά να περάσετε όλοι το ΣΚ….

……………..Αφροδίτη…………

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Νεύρα , Γκρίνια , Φωνές…Μια απο αυτές τις «μέρες»……

  1. Ο/Η Litsa λέει:

    χαχα πόσο σε καταλαβαίνω. Εύχομαι να περάσετε τέλεια δίχως γκρίνιες! Καλή ξεκούραση!!

  2. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Να μαι κι εγώ! Πέρνάμε μια από τα ίδια…καλό κουράγιο σε όλους μας Αφροδιτάκι μου!

Σχολιάστε