Επιτέλους…..Αναχώρηση!!!!!


….Ναι…είναι αλήθεια…Επιτέλους έφτασε η ώρα που περιμένουμε τόσο καιιρό…

Φεύγουμε για τις διακοπές μας…Είμαστε πολύ χαρούμενοι…αν και θα φύγουμε μίσοι-μισοί αυτήν την φορά.!!!

Αποψέ το βραδάκι θα πάω τον Κωνσταντίνο Εύβοια , θα κάτσουμε μέχρι την Κυριακή και μετά επιστρέφω εγώ για να ξαναφύγω στα μέσα της βδομάδας.Ο μπαμπάς θα έρθει αργότερα….

Η χαρά τους είναι μεγάλη..και εμένα το ίδιο…οι βαλίτσες φτιάχτηκαν σε χρόνο ρεκόρ..εγώ την δικιά μου…Ο κωνσταντίνος την δικιά του…του μικρού την έφτιαξα εγώ!!

Έχουμε εφοδιαστεί με κόμικς , βιβλία , και μπόλκη διάθεση….λίγα ρούχα αφού όλη μέρα θα είμαστε με το μαγιό στην θάλασσα μέχρι αργά!….Παγωμένα καραφάκια ούζου , μπύρας , και βράδυα στην βεράντα με μόνο φωτισμό το φεγγάρι….

Θέλουμε να δούμε εικόνες πολλές απο…αυτό…Image

…απο αυτό…..

Image

…αυτό….

Image

…πολλα απο αυτά δλαδή…!!!!

θα «μυρίσπυμε»…θα γευτούμε..κυριολεκτικά και μεταφορικά…..Θέλω να γυρίσουμε ξεκούραστοι και γεμάτοι μπαταρίες..ένας μήνας αυτός που θα λείπουμε…αυτό έχω σκοπό να κάνω!!!!

Image

Με κλειοστό υπολογιστή και ξεκούραση…ανεμελιά!!

Απο χθές τραγουδώ το τραγούδι που έχει την τιμητική του αυτόν τον καιρό…

http://www.youtube.com/watch?v=IzXQ79WpO0c

Καλό μήνα ..

Καλά να περάσουμε όλοι…μα πάνω απο όλα να γυρίσουμε «γεμάτοι»…στην ψυχή και στην καρδιά..

Καλό Καλοκαίρι!!!!!

…………………..Αφροδίτη……..

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

