….Έτσι Απλά ξεκινάμε και Φέτος…..!


Βράδυ Κυριακής , και πριν μια βδομάδα τα αγόρια μου μόλις τέτοια ώρα είχαν ησυχάσει…11 παρά Βράδυ Κυριακής !

Απόψε το σπίτι είχε ησυχία απο πολύ νωρίς …Τα σχολεία έχουν ανοίξει πλέον οπότε η ζωή μας έχει αλλάξει. Είμαστε βέβαια ακόμα στις αρχές του , ακόμα έχουμε τις καλοκαιρινές μας αναμνήσεις , η αλμύρα νομίζω ακόμα είναι στα χείλη μας…την γεύομαι κάποιες φορές!

                                                                      Image

Άλλωστε δεν έχουμε πολύ καιρό που έχουμε γυρίσει….και έτσι ήθελα φέτος να είναι.

Να γυρίσουμε λίγες μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία…αν μπορούσα και ώρες να ήταν…έτσι ώστε η γεύση του φετινού Καλοκαιριού να κρατήσει όσο γίνεται πιο πολύ…Και το έχουμε πετύχει αυτό.Φαίνεται στην διάθεση μας…στο κέφι μας , στο ότ ακόμα έχουμε στο σώμα μας σημάδια του ήλιου…Καλοκαίρι…Μέχρι να Φθινοπωριάσει για τα καλά. , θα μας συντροφεύουν οι αναμνήσεις.

Ξεκινήσαμε το Σχολείο λοιπόν….

Το πρωί του Αγιασμού ο Κωνσταντίνος ξύπνησε  , μη πώ καλύτερα πετάχτηκε σαν ελατήριο απο το κρεββάτι , ετοιμάστηκε , πήρε το πρωινό του και ήρθε να κάτσει μου έξω στην αυλή που έπινα και εγώ τον καφέ μου.

Πόσο σοβαρός έδειχνε!

Μιλήσαμε για λίγο μέχρι να έρθει η ώρα να ξυπνήσουμε τον Βαγγελίνο και να φύγουμε.Ήταν ενθουσιασμένος που θα έβλεπε τον Μάνο ,τον Γιώργο , τον Αντώνη , Είχε αγωνία που θα είναι η τάξη του φέτος , με ποιόν θα κάτσει , περιέργεια για τα βιβλία του , και σχεδιάζαμε πότε θα τα ντύσουμε , τι ετικέτες θα τους βάλουμε….Πόσο μεταδοτική ήταν η χαρά του , η αγωνία του…τόσο που ξύπνησα τελικά νωρίτερα τον μικρό ,τον ετοίμασα και φύγαμε αρκετά νωρίς για το σχολείο!!!

                                                                                                                             Image                                                     

Image                                                      

Το ζούσα και εγώ μαζί του φέτος!

Πέρισυ ήταν η συγκίνηση ότι αυτό το μικρό μου μεγάλο αγόρι πάει πια Δημοτικό!Μπαίνει σε έναν άλλον κύκλο ζωής…Πραγματικά απο όποια σκοπιά να το δείς είναι τόσο συγκινητικό..περνάει όλη η ζωή του …αυτή η σύντομη ζωή του απο μπροστά σου και εκεί που τον βλέπεις βρέφακι στο πυρέξ του Μαιευτηρίου , τον βλέπεις ξαφνικά με μια σχολική τσάντα πιο μεγάλη απο εκείνον!!!

Φέτος ζούσα όμως την χαρά , την ανυπομονησία του , το ότι πια φέτος δεν θα ήταν απο τους μικρούς αλλά απο τους μεγάλους…Το ζούσα και εγώ μαζί του…μου το μετέδωσε και γίναμε ένα σε αυτήν την τόση χαρά του.!!!

Μπαίνοντας στην αυλή του σχολείου έψαχνε για τα φιλαράκια του…3 μήνες είναι πολύς καιρός!

Τους βλέπει και η χαρά του ήταν τόσο μεγάλη που απλά δεν είπε τίποτα…τους αγκάλιασε και έφυγαν…για παιχνίδι…έτσι…τόσο απλά….γιατί ναι…απλό είναι!

Τόσο απλό….

                                                          Image

Λίγο πριν αρχίσει ο Αγιασμός , βρήκαν όλοι μαζί την σειρά τους και βέβαια ήταν οι μόνοι που δεν άκουγαν τον Παπά….Γιατί είχαν τόσα να πουν όλα τα παιδιά μεταξύ τους…είπαμε…3 μήνες είναι πολύς χρόνος!!!

                                                           Image

Εκείνη η μέρα ήταν τόσο κουραστική…γεμάτη απο έντονα συναισθήματα , αγωνία , πολύ παιχνίδι!!!

                                                             Image

Το βράδυ έπεσε τόσο κουρασμένος για ύπνο  που τα μάτια του δεν μπορούσε να τα κρατήσει ανοιχτά….Και εγώ περίμενα το βράδυ έτοιμη να μιλήσουμε για εκείνη την μέρα , να τον ακούσω να μου μιλάει για την χαρά του που είδε τους συμμαθητές του , τί τους είπε η Δασκάλα τους…Ήθελα να τον ακούσω να μου περιγράφει τί έγινε στην τάξη ,στην αυλή όταν ήταν με τα παιδιά και εγώ ήμουν πιο πέρα…ήθελα να τον ακούσω να μου λέει…»μαμά…ξέρεις…ο Μάνος την ώρα που…»….χασκογελώντας….Τα μάτια όμως είχαν ήδη κλείσει….

Το επόμενο βράδυ εγώ έτοιμη πια για να τον ακούσω , ετοιμάστηκε απο νωρίς για ύπνο έτσι ώστε να έχουμε πιο πολύ χρόνο στην διάθεση μας να τα πούμε λίγο…λίγη ώρα δική μας κάθε βράδυ…Απόψε όμως θα τα κατάφερνα να μου τα πεί όλα!…

Ήθελα να τα ζήσω και εγώ λίγο έτσι όπως τα έζησε εκείνος…να πάρω λίγο απο τον ενθουσιασμό του…να γευτώ λίγο απο αυτά που ένιωσε στη ψυχή του.!

Στην πρώτη ερώτηση που του έκανα και ενώ περίμενα να μου ξεκινήσει να μου λέει…τίποτα…Απάντηση καμιά!

Με κοιτούσε με ένα βλέμμα σαν να ήθελα να με «γευτεί» και εκείνος απόψε….σαν να ήθελε να κρατήσει την μορφή μου…..ένα βλέμα που ένιωθα να με βλέπω στα μάτια του….τόσο γεμάτο…..Υγρό…

Ένα χαμόγελο απο αυτά…τα γλυκόπικρα….απο αυτά που χαμογελάς γιατί αυτόν που βλέπεις τον αγαπάς αλλά η αγάπη είνια τόση που πονάει….

Ήταν τόσο βουβός….Κατάλαβα….και κρατήθηκα δυνατά για να μην έχω και εγώ το ίδιο βλέμμα…το ίδιο χαμόγελο….γιατί θα καταλάβαινε και εκείνος…

Το δικό μου βλέμμα ήταν απλά….»Μην φοβάσει…εδώ είμαι εγώ….όπως πάντα μικρό μου μεγάλο αγόρι…παλικαράκι μου!!!»

Και στο τέλος ήρθε η απάντηση που ήξερα…

«Μαμά….απο αύριο θα μου λείψεις και πάλι τόσο πολύ….στεναχωριέμαι που δεν θα είμαι εδώ μαζί σου τα πρωινά….συνήθισα να είμαΙ εδώ κάθε πρωί μαζί σου….Πέρσυ κάθε μέρα σε σκεφτόμουν…τί κάνεις….πώς περνάς….μου έλειπες…για αυτό ήθελα να έρχεσαι να με βλέπεις στην αυλή…θα μου λείψεις πολύ!!!!!».

….Και αγγίζοντας το πρόσωπο μου…το μάγουλο μου του είπα με την ψυχή μου…τα μάτια μου…τα λόγια μου ότι εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εκείνον….και πάντα θα περιμένω την ώρα που σχολάει για να νιώσω ακόμα μια φορά περήφανη για εκείνον!!!!!

Γιατί απλά αυτό νιώθω …

Και έτσι … ξεκινήσαμε την Σχολική μας Χρονιά…..

Τόσο απλά.!

Καλή Βδομάδα….Καλή Χρονιά!!

……Αφροδίτη……

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to ….Έτσι Απλά ξεκινάμε και Φέτος…..!

  1. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Καλημέρα Μικρή Αφροδίτη…Τι παράξενες αυτές οι ημέρες που τα παιδιά μας φεύγουν Σε καταλαβαίνω, καταλαβαίνω και τον τρυφερό σου Κωνσταντίνο…κι εμένα μου λείπουν…ήδη! ΄φιλιά κι αγκαλιές για χόρτασμα λοιπόν….Σε φιλώ κι εγω!

Σχολιάστε

