ο Μαγέμένος Κόσμος……


Η Αγάπη μου για τα βιβλία  είναι γνωστή σε όλους …

Φίλοι , συγγενείς , συνέδελφοι όλοι γνωρίζουν ότι απλά όποτε έχω χρόνο «ρουφάω» τα βιβλία.

Και ακόμα αν δεν έχω χρόνο απλά βρίσκω.!!

Όταν γεννήθηκε ο Κωνσταντίνος  και αφού έκλεισε τον πρώτο χρόνο της ζωής του , είχαμε πάει μαζί για να διαλέξουμε παραμύθια.Το πρώτο του παραμύθι ήταν η  Κοκκινοσκουφίτσα….δικό μου αγαπημένο παραμύθι.!!!

Θυμάμαι εμένα σε μικρή ηλικία την μαμά μου να μου διαβάζει τούτο το παραμύθι και εγώ να «ακούω» για αρχή τις εικόνες…Έφτιαχνα μόνη μου τους διαλόγους , και περίμενα να δώ πως θα καταλήξει τελικά…Χρώματα , εικόνες , και άπειρες «μυρωδιές» από όλα αυτά

Σε ηλικία πια μεγάλη , εκεί γύρω στο Δημοτικό στην πρώτη Έκθεση Ββλίου που πήγα ήταν αυτή του Σχολείου μας….Λίγο πριν το τέλος του Σχολικού Έτους διοργανώσαμε μια έκθεση με βιβλία για όλους , μικρούς και μεγάλους και πραγματικά είχε πολύ μεγάλη επιτυχία.

Τότε διάλεγα βιβλία λόγω του Εξώφυλλου…..η άρχική εικόνα ήταν αυτό που με παρακινούσε να διαλέξω το βιβλίο…..και παρόλο που ήταν η πρώτη μου φορά είχα επιλέξει πολλά και πραγματικά ενδειαφέροντα…..»Ένα παδί μετράει τα άστρα»….αγαπημένο μου….Στην αρχή νόμιζα ότι θα ήταν για κάποιο παιδί που ήταν…ερωτευμένο….

Και βέβαια δεν έπεσα και πολύ έξω…

Ήταν για ένα παιδί που αγαπά τους ανθρώπους!

Στην πορεία απλά διάβαζα τόσο πολύ που η ββιβλιοθήκη μου πια δεν χωρούσε άλλα….άρχιζα να βάζω βιβλία παντού…σε κούτες , στην ντουλάπα , στην αποθήκη…ακόμα και τώρα το ίδιο κάνω…Και ακόμα ονειρεύομαι την δική μου βιβλιοθήκη μέχρι το ταβάνι γεμάτη από αυτά!!Όνειρο που θα γίνει πραγματικότητα σε λίγο καιρό…στο δικό μας σπίτι…

Την δική μου αγάπη για εκείνα την μετέδωσα και στον Κωνσταντίνο αλλά όπως βλέπω και στον μικρό.

Πέρσυ ο Βαγγελίνος ζήτησε δώρο από τον  Άγιο Βασίλη….βιβλία….ετών 2,5…..και πραγματικά η χαρά του ήταν μεγάλη όταν τα είδε κάτω από το δέντρο….

Ο δικός του χώρος στην παιδική βιβλιοθήκη είναι αρκετά μεγάλο,,,γεμάτος βιβλία….

Στον Κωνστανίνο είχα αρχίσει από πολύ νωρίς τα παραμύθια…..Τα πάντα του διάβαζα….απο Μύθους του Αισώπου μέχρι και δικής μου δημιουργίας….Ακόμα και τώρα τους λέω διάφορα και τα περιμένουν με μεγάλη χαρά…

Τα παραμύθια για εμένα έχουν πολύ μεγάλη σημασία…..

Δημιουργούν δεσμούς , αναμνήσεις , σου φέρνουν μυρωδιές από τα παιδικά χρόνια….Δημιουργούν φαντασία και σε μεταφέρουν σε ένα κόσμο που θες να κάνεις δικό σου….

 Image

Όταν μου διάβαζε η μαμά παραμύθι μετά καθόμουν και κοίταζα τις εικόνες και προσπαθούσα να ονειρευτώ ότι ήμουν και εγώ ένα μέρος από αυτό…

ότι συμμετείχα…..ότι κάπως ήμουν μέρος του….

Μετά με τον Κωνσταντίνο  καθώς του διάβαζα τα παραμύθια του  άλλαζα τις φωνές , ,έκανα γκριμάτσες για πιο μεγάλη αίσθηση αυτών που του διάβαζα ή της εικόνας που έβλεπε….και το πετυχαίναμε σε έναν βαθμό….

Όταν ήθελα να του πεςράσω κάποια μηνύματα για ότιδήποτε με ενδειέφερε  εκείνη την εποχή , κόψιμο πιπίλας , αγωγής τουαλέτας , για θέματα συμπεριφοράς αυτόπ ου έκανα ήταν να του λέω παραμύθια…..Για τα πάντα….

Για το παιδάκι που το λέγανε…»Θεόφιλο» και που προσπαθούσε τόσο πολύ να κόψει την πιπίλα αλλά φοβόταν ότι δεν θα μπορούσε να κοιμηθεί μετά…αλλά ήταν τόσο δυνατός που στο τέλος το προσπάθησε τόσο πολύ ο ίδιος γιατί πάνω από όλα το ήθελε εκείνος….και στο τέλος το κατάφερε!!!Και ήταν τόσο περήφανος….

Και κάπως έτσι ο Κωνσταντίνος αγάπησε τα παραμύθια και στην συνέχεια τα βιβλία…..Γιατί τελικά βλέπει ότι μάθαίνει τόσα πολλά από αυτά , ότι του δίνει ιδέες , ότι του έρχονται εικόνες στο μυαλό του….όταν λες σε ένα παιδί…»σε παρακαλώ,….άσε την πιπίλα πια…είσαι μεγάλο παιδί»…το μόνο που καταφέρνεις είναι …τίποτα…το παιδί απλά κάνει ακριβώς αυτό που δεν θες εσύ….όταν όμως ξέρει ότι είσαι δίπλα του , θες να τον βοηθήσεις και θα είσαι εκεί μέχρι να το καταφέρει….τότε απλά…γίνεται!

Και τα παραμύθια απλά του δείχνουν ότι υπάρχουν και άλλα παιδιά που το έχουν περάσει αυτό…δεν είναι μόνα τους…..Και αυτό τους δίνει δύναμη και κουράγιο να το προσπαθήσουν…και αφδού το κατάφερε ο ΘΑεόφιλος…τότε μπορούν και αυτά…..

Τα βιβλία αυτό κάνουν….

Μας δείχνουν ότι μπορούμε…ότι δεν ήμαστε μόνοι μας…μας δείχνουν ίσως τις επιλογές που έχουμε ή που θα μπορούσαμε να έχουμε….Και τελικά βλέπουμε την λύση σε κάτι που πολύ καιρό προσπαθούσαμε και ίσως δεν το βλέπαμε…

Δεν χρειάζεται να διάβάσεις το κατάλληλο βιβλίο….

Όταν διάβάσεις κάτι , σίγουρα αυτό που ζητάς θα βρεθεί μπροστά σου……

Για αυτό τα αγαοπώ…γιατί σε βοηθάνε τόσο…

Όταν ο Κωνσταντίνος μεγάλωσε προσπαθούσαμε να φτιάξουμε τις δικές μας ιστορίες….

Έκανα εγώ την αρχή και συνέχιζε εκείνος…και μας βοήθησε τόσο και τους δύο αυτό…κατάλαβα τόσα για εκείνον…και εκείνος για εμένα…και αγαπηθήκαμε ακόμα πιο πολύ΄….Όπως τότε με το παιδάκι που δεν ήθελε να αφήσει το χέρι της μαμάς του…..ποτέ….και πόσο σημαντικό είναι να στο λέει αυτό το παιδί σου και να σου κρατάει το χέρι σου…πόσα καταλαβαίνεις…..

Όταν πια  μεγάλωσε κάναμε τις δικές μας παραστάσεις….ο λύκος…η κοκκινοσκουφίτσα , η Χιονάτη….Οι νάνοι και οι κακιά Μάγισσα….Θαυματουργός αυτός ο κόσμος……

Στην δουλειά μου το Θεατρικό παιχνίδι. Δεν είναι απλά τρόπος προσέγγισης των παιδιών ,είναι βασικό εργαλείο για εκείνα και εμένα……»ακούω» τόσα πολλά από αυτά…..αυτά που δεν μπορούν να σου πουν στα λένε εκεί…τότε…χωρίς ενοχές , φόβο

Πόσο απίστευτη δύναμη έχουν τα παραμύθια…..Έιναι ένας μαγικόις «χώρος» για εμένα….Θαυματουργός…Θαυαμαστός…..Θεραπευτικός…..

Πλέον ο κωνσταντίνος διαβάζει μόνος του…ακόμα έχω την χαρά να τον  έχω μαζί μου για να κάνουμε τις δικές μας ιστορίες…το ξέρω όμως ότι αυτό θα τελειώσει σύντομα…..το χαίρομαι όμως για όσο είναι ακόμα…..Ευτυχώς έχω τον Βαγγελίνο που είμαι σίγουρη ότι απλά θα γελάσουμε τόσο πολύ όταν θα κάνουμε τις δικές μας παραστάσεις…απλά το «έχει»…..

Αυτό που αγάπησα σε μικρή ηλικία ήταν τα βιβλία…..και χωρίς κόπο και τα δύο μου αγόρια το αγαπάν και αυτά…Και είμαι χαρούμενη για έναν λόγο…γιατί ξέρω ότι θα πάρουν τόσα πολλά από αυτά…..Φτιάχνει χαρακτήρες…το λέω με σιγουριιά…..

Ένα πολύ αγαπημένο μου πλάσμα….μια ψυχή τόσο γαληνεμένη έχει δημιουργήσει έναν χώρο μαγευτικό….έναν χώρο που απλά θές να βρίσκεσαι εκεί…μόνο εκεί με εκείνη…

Η δουλειά της είναι θεραπευτική…

Εκείνη είναι  Μαγευτική….

Ένας χώρος τόσο γαλήνιος που μας δίνει αυτό που μας λείπει σήμερα…χαρά , συγκίνηση , αυτογνωσία…λύτρωση…Η Βόρια Ελλάδα είναι τόσο πλούσια πια….Και οι κάτοικοι εκεί είναι  τόσο τυχεροί…

Κατερινάκι μου….Καλή Αρχή…Να έρθουν όλα Ονειρεμένα!!!!!

Το site του μαγευτικού αυτού χώρου το βλέπετε εδώ….Η ζωή μας είναι ενας Κύκλος…

Ας ζήσουμε λίγο με την φαντασία μας…ας την αφήσουμε να μας παρασύρει……θα μας μαγέψει….

Καλό Σαββατοκύριακο……Χαλαρό και με   πολλές αγκαλιές!!…και Παραμύθια!!!!!

……..Αφροδίτη……

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to ο Μαγέμένος Κόσμος……

  1. Ο/Η Βενετία λέει:

    Καλημέρα Αφροδίτη μου… Πόσο μαγεμένος αυτός ο κόσμος…! οι ιστορίες του…. η ιστορία σου…! Μακαρι να συνεχίσεις για πολλά χρόνια παρέα με τα μικρά σου, την περιπλάνηση σε αυτό τον κόσμο…! Όσο για αυτή την μαγευτική φίλη….. τί να πω;;;;; την αγαπώ.
    Υ.Γ. : Μακάρι η Θεσσαλονίκη να ήταν λίγο πιο κοντά!

Σχολιάστε

