Μια τόσο μικρή λέξη….;Eνα τόσο μεγάλο Νόημα!


Όταν ένα παιδί εκφράζεται αληθινά είναι τόσα αυτά που νιώθεις…..

Αυτή η ανάρτηση είναι δική σου μικρό μου αγόρι!

Είναι το τελευταίο διάστημα που άλλες φορές είσαι μέσα στην τρελή διασκέδαση , άλλες φορές κάνεις του «κεφαλιού» σου…άλλες φορές δεν ακούς καθόλου όταν σου λέω ότι υπερβάλεις λίγο με τις αντιδράσεις σου.

Αυτό το διάστημα έχει μεγαλώσει πολύ ο μικρός σου αδελφός…

Νιώθεις ότι πλέον δεν είναι ο μικρός;…το μωρουλάκι αυτό που εκεί που το έβαζες καθόταν…

Έχει πλέον άποψη , ,φέρνει αντιρρήσεις , εκφράζεται πολύ και με όλους τους τρόπους , τραβάει το ενδιαφέρον από πολλούς….

Μεγαλώνει!!!!

Και ίσως και εσύ , παρόλο που ξέρω πόσο τον αγαπάς , πόσο τον θές , νιώθεις αυτή την μικρή ζήλεια….Όχι όμως για εκείνον….αλλά για το ότι εκείνος ίσως κλέψει κάτι από εμένα που τώρα το δίνω σε εσένα!!!

Με διεκδικεις…το νιώθω!!

 

Δεν το ξέρεις αλλά αυτό δεν θα γίνει ποτέ…Δεν το ξέρεις τώρα αλλά θα το νιώσεις αργότερα!!

Για αυτό και δεν φοβάμαι και δεν ανγχόνομια…

‘Ολο αυτό το διάστημα που ο μικρός δείχνει πιο έντονη την παρουσία του , εσύ νιώθεις σαν να απειλείσαι από αυτό.

Έχεις νεύρα , θυμό για κάτι που ίσως δεν έπρεπε να θυμώσεις , αντιδράς σπασμωδικά σε κάποια άλλα.

Εγώ σου δείχνω ότι είμαι εκεί ,ότι είμαι εδώ και για εσένα , ότι δεν σε μαλώνω άσχετα αν υπάρχουν κάποιες στιγμές που γίνεται και αυτό γιατί πρέπει να μάθεις τα όρια σου….Όπως και τα δικά μου όρια.

 

Προχθές είχαμε μια συζήτηση μετά από μια φασαρία που έγινε μεταξύ σας και μετά μεταξύ μας…

Στην αρχή το αντιμετώπισα ψύχραιμα , μετά όλο αυτό κορυφώθηκε ανάμεσα σας ώσπου αντιδράσαμε όλοι μας ανεξέλεγκτα!

Και μετά ήρθαν οι τύψεις…από όλους μας….

Αλλά μετά την τρικυμία , έρχεται η ηρεμία!

Μιλήσαμε πολύ , κυρίως εγώ μίλησα γιατί έτσι έπρεπε να γίνει.

Εσύ «μίλησες» με τον δικό σου τρόπο , όπως ξέρουν τα παιδιά!

Σου μίλησα πολύ , σε επιβεβαίωσα , ένιωσες και πάλι ασφαλής για την δική μου αγάπη , για το ότι ό,τι και αν σου πω το λέω γιατί θέλω να ξέρεις για ποιον λόγο το λέω.

Και παρόλο που δεν μου απαντούσες τα μάτια σου μου το είπαν πόσο κατάλαβες…πόσο ένιωσες ασφάλεια , αγάπη!

Και αργότερα όταν πια είχε περάσει η όλη θύελλα , κατάλαβα ότι πλέον χρειαζόμαστε τον λιγότερο χρόνο για να σου μιλήσω και εσύ να ακούσεις αλλά και να καταλάβεις πιο γρήγορα…

Και ένιωσα ξαφνικά μια απέραντη χαρμολύπη…

Χαρά γιατί μεγαλώνεις τόσο γρήγορα , λύπη γιατί χάνεις αυτήν τηναίσθηση του μικρού μου αγοριού…

Μεγαλώνεις!

Και την επόμενη μέρα το απόγευμα πια…την ώρα που γύρισα από την δουλειά και ετοίμαζα το βραδινό , ήρθες κοντά μου , με έπιασες από την μέση , με αγκάλιασες , μου άγγιξες το μάγουλο μου και κοιτάζοντας με στα μάτια μου είπες….

«Μαμά…σε ευχαριστώ….»

«Για ποιά αγόρι μου?….»…..

«Για όλα!Για όσα έχεις κάνει για εμένα και για όσα θα κάνεις μετά…σε ευχαριστώ…σε αγαπώ!!!!!

                       Image

 

                                                                                        http://www.mnsu.edu/news/papers/kmsufm/articles/thank-you-wallpaper.jpg

Και αυτό το κρακ το ένιωσα μέσα μου…

Αυτό ο θόρυβος που μου λέει ότι μεγαλώνεις , ωριμάζεις και ευτυχώς παραμένεις το δικό μου μικρό μεγάλο αγόρι!!

 

Σε αγαπώ μωρό μου….

 

Καλό Σαββατο/Κύριακο…..

 

Καλο Σαββατο/Κύριακο…..

 

……………Αφροδίτη…………….

 

 

 

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

