Χριστούγεννα για να θυμάσαι!


Οι μέρες που έρχονται , τα Χριστούγεννα είναι τόσο ωραίες για όλους και μικρούς και μεγάλους!

Εδώ και μέρες παρόλη την πολλή δουλειά  παρόλο το ότι γυρίζω σπίτι αργά , ένα τρέξιμο όλη μέρα πάντα προσπαθώ να οργανώσω τον χρόνο μου για να κάνουμε κάτι όλοι μαζί!

Τις βόλτες που θα πάμε , τα δώρα ποτ θα αγοράσουμε , τους φίλους που θα δούμε αλλά το κυριότερο ότι θα είμαστε όλοι μαζί!

Αυτό που έχουμε επιθυμήσει είναι να πάμε μια εκδρομή , να πάμε στην φύση που παρόλο τον χειμώνα είναι τόσο όμορφη!

Αυτές τις μέρες μου έρχονται στο νου οι αναμνήσεις από τα δικά μου Χριστούγεννα σαν παιδί!

Θυμάμαι ότι με το που κλείναμε τα σχολεία κάναμε σχέδια για το τι θα παίξουμε και το που θα πάμε.

Εκείνες τις εποχές δεν υπήρχαν Εκδηλώσεις που υπάρχουν σήμερα.

Δεν υπήρχαν τα Καρουζελ , οι Άγιο-Βασίληδες στους δρόμους , τα Χριστουγεννιάτικα χωριά!

Όμως πάντα τέτοιες μέρες οι αναμνήσεις μου είναι τόσο έντονες!

Θυμάμαι να πηγαίνουμε για στολίδια του δέντρου , για το σπίτι.

Θυμάμαι τόσο έντονα τις Χριστουγεννιάτικες μπάλες τις χρωματιστές που έπρεπε πολύ προσεκτικά να τις τοποθετήσεις στο δέντρο για να μην σπάσουν…

Τα σχέδια τους ήταν σαν λαχούρια….αλλά ήταν τόσο ‘όμορφες.

Έλαμπαν!!

                                                              Image

                                                        http://fridge.gr/42565/stiles/repruposed-xmas-balls/

Θυμάμαι τις παιδικές εκπομπές λόγω των ημερών!

Παιδικά του DISNEY , η Χριστουγεννιάτικη Ιστορία του Κάρολου Ντίκενς που ήταν η αγαπημένη μου!

                       Image

 

                                                            http://www.youtube.com/watch?v=Hbc_MMZ8cXU

Η μυρωδιά του έλατου στο σπίτι όλες αυτές τις μέρες , τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες που φτιάχναμε και τις μέρες  τις γιορτινές το ότι ανάβαμε το τζάκι και μετά το φαγητό οι γονείς μας  καθόντουσαν στο τζάκι και εμείς είτε παίζαμε , είτε τσακωνόμασταν για το ποιος θα δει την αγαπημένη του εκπομπή στην τηλεόραση!

Η μυρωδιά από την πίπα του πατέρα μου , την μαμά μου να είναι δίπλα του και να μιλάνε , να μιλάνε για αυτά που δεν είχαν προλάβει να πουν όλες τις υπόλοιπες μέρες.

Και εμείς εκεί…

Δίπλα τους να απολαμβάνουμε αυτήν την εικόνα!

Αυτό όμως που είναι τόσο έντονο είναι η αίσθηση των ημερών εκείνων!

Η αίσθηση του να είμαστε όλοι μαζί , η αίσθηση των γλυκών στο σπίτι , οι μυρωδιές από το σπίτι , το γράμμα στο  Άγιο Βασίλη κάτω από το δέντρο με την προσμονή να είναι τεράστια!

Η αίσθηση από τα χρωματιστά λαμπάκια στο σπίτι , στο δέντρο , στους δρόμους…Τότε κανείς δεν στόλιζε έξω στα μπαλκόνια , στους κήπους , απλά στολίζαμε ένα δέντρο!

                                          Image

                                                 http://orthodoxaperasmata.blogspot.gr/2013/12/blog-post_453.html

Και αυτό ήταν….Άλλά όμως πόσο διαφορετικά ήταν όλα!

Πόσο έντονα!

Αυτές τις μέρες σκαφτόμουνα για τα δώρα των παιδιών…τι θα τους πάρουμε, τι θέλουν.

Αν τους ρωτήσεις δεν θα ξέρουν τι να σου ζητήσουν….

Και δεν μου φαίνεται πράξενο…..Όταν ρώτησα τον Κωνσταντίνο τι θέλει φέτος μας ζήτησε μια εκδρομή στην Αράχοβα όπως είχαμε πάει λίγο πριν γεννήσω τον αδελφό του.

Μια ξαφνική εκδρομή  εκείνες τις μέρες αλλά ήταν τόσο ωραία.Πήγαμε από το πρωί και γυρίσαμε κατάκοποι το βράδυ!

Στον γυρισμό ο Κωνσταντίνος ήταν τόσο ευχαριστημένος που μας μιλούσε για όλα  που είδε!

Αυτές τις μέρες όλοι οι γονείς και συγγενείς ψάχνουν και κοιτάνε για τα δώρα των παιδιών!Είναι οι μέρες τους!

Όμως τελικά έφτασα στο συμπέρασμα ότι και εγώ από τα δικά μου Χριατούγεννααυτό που θυμάμαι δεν είναι τα δώρα που μου έφεραν ή που αγόρασα αλλά αυτά που έκανα εκείνες τις μέρες , αυτά που κάναμε όλοι μαζί , την ατμόσφαιρα και τις αισθήσεις των ημερών εκείνων.

Τόσο απλά!

Και ναι….τελικά ίσως εμείς προσπαθούμε λίγο παραπάνω αυτές τις μέρες για εκείνα!

Με δώρα που τα γεμίζουμε  εμείς και οι γιαγιάδες και οι παππούδες…

Αλλά τα παιδιά δεν χρειάζονται αυτό…

Θέλουν απλά χρόνο…τον χρόνο μας διαθέσιμο για εκείνα!!!

Και αυτό έχω σκοπό να κάνω φέτος…..Να είμαι διαθέσιμη για εκείνα!!Και είμαι σίγουρη ότι αυτό θα θυμούνται σε λίγα χρόνια…

Την ατμόσφαιρά στο σπίτι , τα χρωματιστά λαμπάκια , τα κάλαντα που θα πάμε  , τις βόλτες το βράδυ , να περπατάμε για να βλέπουμε τα φωτάκια στα σπίτια , τα μελομακάρονα ,.!

Αισθήσεις είναι τα Χριστούγεννα…

Αγκαλιές και αισθήσεις…

Και αυτό έχω σκοπό να τους προσφέρω!!

Καλά Χριστούγεννα Λοιπόν!

Με πολλές και έντονες «γεύσεις» από όλα!

……………………………….Αφροδίτη…………………..

 

 

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Χριστούγεννα για να θυμάσαι!

  1. Ο/Η katerina KaPa λέει:

    Αγάπη μου…εύχομαι όλες αυτές οι υπέροχες μνήμες να γίνουν βιώματα των μικρών σου ανθρώπων!!! Να είσαι ευτυχισμένη αγαπημένη μου και να περάσετε υπέροχα. Καλά Χριστούγεννα μικρή μου και Χρόνια Πολλά.

Σχολιάστε

