Ένα μικρό Χαμογελάκι….


Πόσο δύσκολο είναι να γράψεις κάτι για το παιδί σου!

Να γράψεις για τα συναισθήματα σου για το παιδί σου εννοώ….

Δεν ξέρω αν υπάρχουν λέξεις που μπορούν να περιγράψουν όλο το μεγαλείο αυτής της αγάπης!

Σήμερα το μικρό μου αγόρι…το πιο μικρό μου γιατί και το άλλο μου είναι μικρό….μπήκε στα 4!!!!!

4 χρόνια ζωής γιορτάζουμε σήμερα!!

                        Εικόνα

 

                                                http://www.pinterest.com/pin/13510867602532957/

 

Εικόνα +

Μιας ζωής που ήρθε στην ζωή μας ένα Μεγάλο Σάββατο του 2010!

Με έναν ερχομό που δεν θα ξεχάσω στη ζωή μου.

Με πόνους ίδιους σαν αυτούς που πέρασαν οι μαμάδες μας πριν ανακαλυφθεί η Επισκληρίδιος!

Μια γέννα τόσο έντονη , από συναισθήματα , από πόνους , από χαρά , από αγάπη!

Δεν θα περιγράψω  την ημέρα εκείνη σήμερα.

Δεν θα το κάνω γιατί και οι δυο τους ξέρουν τόσο καλά την δική τους ιστορία του πως γεννήθηκαν γιατί τους την έχω πει από την πρώτη στιγμή που κατάλαβα ότι θα ήταν έτοιμοι να καταλάβουν αλλά κυρίως να νιώσουν λιγάκι το πώς αισθάνθηκα εκείνη την μαγική στιγμή που τους έφερα στην ζωή!

Και κάθε φορά που τελειώνω την ιστορία του καθένα , ξέρω τι θα ακούσω…

«Μαμά…πες την μου πάλι!!».

Εκείνα δεν συνειδητοποιούν γιατί τους αρέσει ακόμα…

Εγώ όμως ξέρω ότι πέτυχα αυτό που ήθελα…

Να νιώσουν μοναδικοί , όπως ήταν η κάθε στιγμή του καθένα για εμένα ξεχωριστή…

Και το μοιράζομαι κάθε φορά με έναν-έναν ξεχωριστά για να νιώσουν αυτήν την μοναδικότητα ακόμα πιο πολύ!!

Και πόσο μου αρέσει να βλέπω στα μάτια τους αυτήν την γλύκα όταν τους το διηγούμαι.

Σήμερα πάλι ξανά έζησα την στιγμή εκείνη που έφερα στον κόσμο τον Βαγγελίνο!

Εδώ και μέρες ξέρει και ο ίδιος ότι είναι τα γενέθλια του.

Μας ρωτάει συνέχεια πότε θα κάνει το πάρτι του , μας λέει ποιους φίλους θα καλέσει και ανάμεσα τους βάζει και εμένα  , τον μπαμπά του και τον αδελφό του , τι παιχνίδια θα παίξουν με τους φίλους του , και το πρόσωπο του φωτίζεται!!!

Και πραγματικά αυτό το παιδί όταν γελάει φωτίζεται ολόκληρο!!!

Γελάνε τα χείλη του αλλά τα μάτια του ακόμα πιο πολύ!!

Και νομίζω ότι δικαίως μένει στο μυαλό μας πάντα ως το γελαστό παιδί!

Θυμάμαι τόσο έντονα την δεύτερη μέρα στο μαιευτήριο που μου τον είχαν φέρει για να θηλάσει….Ήταν μόνο δυο ημερών μικρουλάκι.

Και καθώς μου τον έφερε η μαία εγώ άρχισα να του μιλάω με το που τον είδα….Και τότε το είδα….

Χαμογέλασε!!

Τότε σκέφτηκα να μην παρασυρθώ , είμαι μαμά ήδη και ξέρω ότι τα μωράκια κάνουν μυϊκούς σπασμούς στο πρόσωπο…οπότε αυτό δεν ήταν χαμόγελο επειδή με άκουσε!

Περνώντας οι πρώτες 40 μέρες εκεί περίπου στους δυο πρώτους μήνες το είδα πάλι αλλά δεν ήταν για εμένα το χαμόγελο του.

Ήταν ανάσκελα στο κρεβάτι μας και του έκανα μασάζ για να ξεπιαστεί….Ξαφνικά στο δωμάτιο μπαίνει ο αδελφός του , και ακούγοντας την φωνή του άνοιξε ορθάνοιχτα τα μάτια του και  κινούσε αριστερά και δεξιά το κεφαλάκι του για να δει που είναι εκείνος!

Και όταν ο Κωνσταντίνος πια ήρθε δίπλα του  και του μίλησε , εκείνος γύρισε να τον κοιτάξει και τότε του χαμογέλασε!!Ένα χαμόγελο που δεν νομίζω να το ξεχάσω για την ζωντάνια που είχε αυτό το χαμόγελο , την ένταση , την αγάπη , την αδελφική αγάπη.

Μετά , καθώς περνούσαν οι μήνες και μέχρι σήμερα πια , είμαι βέβαιη πλέον ότι εκείνο το πρώτο χαμόγελο στο μαιευτήριο δεν ήταν σπασμός μυικός…Ήταν χαμόγελο γιατί όντως κατάλαβε την φωνή μου!!

Ο Βαγγελίνος είναι ένα χαρούμενο παιδί.

Είναι ένα πλάσμα που θα σου μιλήσει ευγενικά , θα σου πει ευχαριστώ χωρίς να χρειαστεί να του το υπενθυμίσω εγώ , θα χαιρετήσει όποιον γνωστό συναντήσει στο δρόμο όταν πάμε βόλτα , θα πάρει τον Νονό του και την Νονά του γιατί θυμήθηκε ότι θέλει να τους ευχαριστήσει για το δώρο που του έκαναν τις γιορτές…για μία ακόμη φορά…

Είναι ένα πλάσμα που θα έρθει από μόνος του να σου πει πόσο σε αγαπάει , να σου κάνει αγκαλιές.

Ένα πλάσμα που το αισθάνεται θα το πει…καλό ή κακό!

Είναι δίκαιος στο παιχνίδι του , προσπαθεί να βρει την λύση από μόνος του και μόνο όταν πια θα έχει εξαντλήσει όλα τα περιθώρια θα σου ζητήσει βοήθεια…

Μια μέρα ήρθε και μου ζήτησε τον φακό….Ήθελε να τον πάρει για να ψάξει κάτω από τον καναπέ ένα παιχνίδι του…αφού τελικά είδε ότι αυτό ήταν εκεί…πήρε μια κουτάλα από την κουζίνα και με πολύ υπομονή…το έβγαλε!!!!

Και όταν του είπα να τον βοηθήσω η απάντηση του ήταν…»
ΌΧΙ…ΌΧΙ…άστο μαμά…θα τα καταφέρω μόνος μου»

Ένα πλάσμα λοιπόν που δεν θέλει να βλέπει στεναχωρημένα πρόσωπα , κυρίως αυτών που αγαπάει…..Όταν σε βλέπει κουρασμένο θα έρθει να σου κάνει τα αστεία του , να βάλει τα γυαλιά μου και να έρθει με σοβαρός ύφος να με κοιτάξει χωρίς να πει τίποτα άλλο…Γιατί το ξέρει ότι στο τέλος θα γελάσεις….

                      Εικόνα

                         Εικόνα

Γιατί αυτός είναι ο σκοπός του και το πετυχαίνει!

Ένα χαρούμενο παιδί…ένα πλάσμα όλο ζωντάνια , αστεία , ένα μικρό αγόρι που έρχεται και μου λέει κάθε φορά…

»Μαμάς  λατρεύω…είσαι η καλύτερη μανούλα όλου του κόσμου…και θέλω να είσαι ευτυχισμένη πάντα και να γελάς!

Σήμερα λοιπόν γιορτάζω και εγώ μαζί του…

Γιορτάζω την ευλογημένη μέρα που έγινα μαμά ενός υπέροχου αγοριού , γιορτάζω την μέρα που εκείνος διάλεξε να έρθει σε εμάς!

Και κάθε φορά που έχουμε τα γενέθλια είτε του ενός είτε του άλλου , εγώ γιορτάζω διπλά…Γιορτάζω τις δύο μοναδικές στιγμές στην ζωή μου που μου έδωσαν αυτά τα δυο πλάσματα…Την ευκαιρία και το δώρο του να είμαι μαμά!

Και απόψε που η μέρα των γενεθλίων του φτάνει στο τέλος της. Με μια εκκρεμότητα για το πάρτι ου τόσο θέλει , εγώ θα του επαναλάβω τα λόγια που μου λέει εκείνος , έχοντας αυτά τα τόσο μικρά ακόμα χεράκια γύρω από τον λαιμό μου!!!

 

Το Πάρτι που θα κάνουμε θα γιορτάσουμε τα γενέθλια και των δύο….Γιατί είπαμε….Γιορτάζουμε διπλά!!

 

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα Μωρό μου…..Να χαμογελάς πάντα  και όλοι δίπλα σου!

 

…..Η μαμά.

 

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ένα μικρό Χαμογελάκι….

  1. Ο/Η Alex λέει:

    Ειναι μοναδικο αυτο το γελαστο μουτρακι!
    Να ειναι γερός και χαρουμενος πάντα, καμια εννοια να μη του παρει αυτη τη χαρά απο πάνω του!

  2. Ο/Η martha λέει:

    έχω κατασυγκινηθεί!!
    ΝΑ τον χαίρεσαι κοπέλα μου!!!
    Να είναι πάντα γερός και χαμογελαστός! Και να σας γεμίζει πολλές όμορφες στιγμές!

  3. Ο/Η nicole λέει:

    Να ειναι μια ζωή ετσι χαμογελαστο το μουτράκι του! ειναι υπέροχος!…

Σχολιάστε

