Μια Γιορτή γεμάτη…..Μια Εποχή άλλο τόσο!


Όταν ήμουν παιδί μου άρεσαν και ανυπομονούσα για τις Γιορτές των Χριστουγέννων!
Η εξήγηση νομίζω ότι είναι ολοφάνερη…όλοι ήμασταν κάποτε παιδιά!
Τώρα που είμαι και εγώ μια μαμά βλέπω πως ανυπομονούν τα παιδιά μου για αυτήν την γιορτή.
Μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι η κάθε εποχή έχει την δική της ομορφιά και η κάθε γιορτή το ίδιο!
Το Πάσχα μου αρέσει για την όλη ατμόσφαιρα που έχει η Μεγάλη Βδομάδα.

Εικόνα

http://hqwallbase.com/121254-beautiful-spring-birds/

Για την κατάνυξη που νιώθεις τούτες τις μέρες , για το ότι βάφουμε τα αυγά μας , στολίζουμε τα κλαδάκια μας με αβγουλάκια πλέον , για τα όμορφα στεφάνια από τον κήπο μας στη Εύβοια που φτιάχνουμε.

Η Μεγάλη Βδομάδα έχει από μόνη της ένα μυστήριο , μια γαλήνη , μια συγκίνηση , και γεμίζεις και εσύ άλλο τόσο!
Στην Εκκλησία δεν πηγαίνω τόσο συχνά.όχι γιατί δεν θέλω απλά γιατί δεν υπάρχει ο χρόνος.
Όμως αυτήν τη βδομάδα νομίζω ότι όλα τα συναισθήματα είναι σε υπερθετικό βαθμό.
Όλη η ατμόσφαιρα για τα Πάθη του Χριστού και για τη Ανάσταση , την λύτρωση!

Το βράδυ της Ανάστασης πάντα με πιάνει και με κυριεύει η συγκίνηση.
Εύχομαι και αγκαλιάζω με έναν κόμπο στον λαιμό μου πάντα.
Το μήνυμα το παίρνω κάθε χρόνο και είναι το ίδιο.

Λύτρωση και Γαλήνη!

Εικόνα

http://pix.com.ua/el/nature/flowers/flowers2/00000044-upsee.html

Και οι ψυχή μου πόσο ευχαριστιέται που και φέτος είμαστε όλοι καλά και είμαστε όλοι μαζί και γιορτάζουμε!
Εδώ και χρόνια το Πάσχα έχει για εμένα μεγάλη σημασία.
Τα πιο σημαντικά γεγονότα στην ζωή μου συνέβησαν τότε.
Η γνωριμία μου ένα Πάσχα που έτυχε να έρθω Ελλάδα και να γνωρίσω τον άντρα μου.
Ο αρραβώνας μας μετά από λίγα χρόνια.
Η ετοιμασία του γάμου μου….
Η γέννηση του Βαγγελίνου μου.
Τα πιο όμορφα και τα πιο σημαντικά γεγονότα.
Από τότε που ήμουν παιδί οι προτεραιότητες μου άλλαξαν…τα σημαντικά πράγματα που καθόριζα άλλαξαν…..όμως οι ευχές μου πάντα παρέμειναν οι ίδιες.
Να είμαστε όλοι καλά και του χρόνου όλοι μαζί πάλι!!

Λίγο πριν φύγουμε Εύβοια , εύχομαι και πάλι το ίδιο.
Λύτρωση στις ψυχές μας , αγάπη απλόχερα σε όλους , να γευτούμε τις χαρές τις πιο απλές χαρές.!!!

Εικόνα

http://www.otherside.gr/2009/04/kalo-pasxa/

Καλό Πάσχα , Καλή Ανάσταση

……………….Αφροδίτη………….

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Μια Γιορτή γεμάτη…..Μια Εποχή άλλο τόσο!

  1. Ο/Η martha λέει:

    Με συγκίνησες για ακόμα μια φορά!
    Και του χρόνου να είσαι καλά κοπέλα μου!

Σχολιάστε

