Ένα πλάσμα , πολλές μορφές!…Μαμά….


Εδώ και μια βδομάδα διαβάζω σε blogs και άλλες διάφορες αναρτήσει στο Διαδίκτυο αναρτήσεις για την χθεσινή μέρα!
Μαμάδες δυνατές , μαμάδες χαρούμενες , μαμάδες που τα καταφέρνουν όλα , μαμάδες που έχουν ανεξάντλητη δύναμη και αντοχές!
Και εγώ είμαι μία από αυτές!
Και χαίρομαι τόσο που είμαι μαμά , που έχω δυο παιδιά τόσο ευτυχισμένα!
Όμως υπάρχουν και στιγμές που μια μαμά δεν είναι όλα αυτά!

Υπάρχουν στιγμές που μια μαμά δεν είναι τόσο γελαστή…

Υπάρχουν στιγμές που μια μαμά δεν είναι τόσο δυνατή……..

Υπάρχουν στιγμές που εκείνη δεν θέλει να είναι τόσο ξεκούραστη γιατί απλά είναι …κουρασμένη….

Υπάρχουν στιγμές που θυμώνει….

Στιγμές που φωνάζει….

Στιγμές που έχει άδικο….

Στιγμές που θέλει να είναι μόνη της…..

Στιγμές που έχει τύψεις για το ότι τελικά άδικη προς τα παιδιά της γιατί απλά δεν είχε άλλες αντοχές!

Στιγμές που ίσως πει πράγματα που δεν τα εννοεί…..

Στιγμές που δεν θέλει να πάει βόλτες…..

Στιγμές που ψάχνει τελικά να βρει για εκείνη την ίδια μόνο και να μην βρίσκει….

Γιατί μαμά δεν είναι μόνο μια ευτυχισμένη μαμά…Είναι ένα κράμα από όλα αυτά.
Γιατί μαμά είναι και εκείνη που έχει άδικο , που φωνάζει σε εκείνα , τα πλάσματα που την έκαναν αυτό που είναι αλλά στο τέλος της ημέρας ξέρει να ζητάει συγνώμη.

Μα είναι όλα αυτά…..
Και εγώ είμαι μια από εκείνες!

Εικόνα

https://www.goldenbuy.gr/?item/29940

Και χαίρομαι που τα αισθάνομαι όλα αυτά , που έχω και τις καλές μου τις στιγμές αλλά και τις άσχημες.
Γιατί μαθαίνω και εγώ μαζί τους πως πρέπει να είμαι , ποιο είναι το σωστό…..

Γιατί η ζωή της μαμάς είναι αυτό!!!
Με τα καλά αλλά και τα άσχημα!

Γιατί μπορεί τα παιδιά της να της έδωσαν το ρόλο αυτό αλλά ξέρει και εκείνη ότι δεν πρέπει να χάσει τον εαυτό της μέσα σε αυτόν τον ρόλο…
Πρέπει να αποδεχτεί η ίδια τον εαυτό της πρώτα για να την αποδεχτούν και τα πλάσματα τα δικά της…το άλλο της μισό .
Όμως όλα μπορούν εύκολα να αλλάξουν …η άσχημη διάθεση , η κούραση , τα νεύρα , η εξάντληση , με την βοήθεια εκείνων.
Αλλάζει με το χαμόγελο τους , με την αγκαλιά τους , με τα αστεία τους με το να της πουν ένα «μαμά σε ευχαριστώ για την βόλτα σήμερα»

Πρώτα μια μανούλα πρέπει να αποδεχτεί τον ίδιο της τον εαυτό…ότι δεν είναι ένα ρομπότ , ότι είναι μια ψυχή που έχει όλα αυτά , και τα θετικά και τα αρνητικά!
Να αγαπήσει τον εαυτό της….να αγαπήσει τις αρετές της , τα αρνητικά της!

Γιατί έτσι και εκείνοι θα την αγαπήσουν ακόμα πιο πολύ.
Αυτό είναι μια μαμά…..
Αυτό είμαι εγώ….

Και χθες δεν κάναμε κάτι ιδιαίτερο…

Δεν πήγαμε βόλτα από το πρωί , δεν χορέψαμε όλη μέρα σε τρελούς χαρούμενους ρυθμούς….
Όμως όλες τις προηγούμενες μέρες κάναμε πράγματα που τα ευχαριστήθηκαν και εκείνα και εγώ….
Και η αγκαλιά που πήρα από εκείνα προχθές το βράδυ και τα φιλιά γιατί περάσανε τόσο ωραία , ήταν και το δώρο μου.
Και χθες το βράδυ ζήτησα και ένα συγνώμη γιατί δεν ήμουν και τόσο καλή μαμά…

.Όπως θέλω να τους ζητάω ενίοτε για τον χρόνο που δεν τους αφιερώνω όσο θα μου άρεσε και θα ήθελα ή για την κούραση που έχω ή ακόμα και την δική μου ένταση και νεύρα….
Και αυτό θα τους ζητήσω να καταλάβουν…ότι αυτό είναι μια μαμά…ένα πλάσμα που τα έχει όλα , που τα αισθάνεται όλα.
Ευχαριστώ αγόρια μου , μικρά κου θαυματάκια που με δέχεστε έτσι όπως είμαι , που με αγαπάτε που με κάνατε αυτό που είμαι τελικά!

Εντάξη…και τα λουλούδια που έπαιρνα όλη μέρα χθές….Και το πρωινό που μου έφτιαξαν το Σάββατο με τοστ και καφέ….Και τις αγκαλιές  τις χθεσινές….

Εικόνα

Εικόνα

Αυτό κάτι λέει…
Έτσι δεν είναι?
Χρόνια Πολλά σε όλες μας λοιπόν….
Να είμαστε όπως θέλουμε να είμαστε και όχι όπως πρέπει….Μανούλες!
Καλή Βδομάδα!

………..Αφροδίτη……….

 

 

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

