Ο Μάης που αγαπώ…


Λατρεύω τον Μάη….
Είναι ο αγαπημένος μου μήνας….
Από παιδί.
Θυμάμαι ότι μετά το Πάσχα περίμενα πότε θα έρθει ο Μάης!!

Γιατί μαζί του ερχόντουσαν και αυτά που αγαπούσα.
Όταν είσαι παιδί αυτό που λατρεύεις είναι το καλοκαίρι , τα μπάνια , το παιχνίδι , τα καλοκαιρινά βράδια έξω μέχρι αργά , παιχνίδια με φίλους , βόλτες που δεν σε νοιάζει αν πρέπει να κοιμηθείς ή να ξυπνήσεις νωρίς.

Διακοπές με λίγα λόγια.
Έτσι λοιπόν ο ερχομός του Μάη για εμένα πάντα μου προμήνυε την έναρξη όλων αυτών ως παιδί.
Φέτος λοιπόν είναι μια ιδιαίτερη χρονιά για εμένα.

http://didee.gr/2013/09/16/ekrixeis-louloudion-apo-ton-martin-klimas/Εικόνα

Ιδιαίτερη γιατί εκτός από όλα αυτά που μου φέρνει κάθε χρόνο , φέτος θα έκλεινα και τα 0 χρόνια της ζωής μου….
ΕΕΕΕΕΕ….έναν πανικό τον είχα…σαράντα χρόνια είναι αυτά.
Θυμάμαι ότι μια κρίση ηλικίας με είχε πιάσει λίγο πριν τα 30 πάλι…εκεί γύρω στα…25!!!!!

Πόσο αστείο μου φαίνεται τώρα και κάθε φορά που το σκέφτομαι ότι στα 25 μου σκεφτόμουν ότι σε 5 χρόνια θα κλείσω τα 30 και με είχε πιάσει πανικός γιατί ένιωθα ότι μεγαλώνω!!!!!!!
Και όταν έφτασε η στιγμή μετά από 5 χρόνια να σβήσω την τούρτα των 30 μου χρόνων ήταν τόσο ωραίο γιατί εκείνη την περίοδο παντρευόμουν!!!!!!Και είχαν προτεραιότητα άλλα συναισθήματα και όχι λύπης….μόνο χαράς…Πόσο περίεργο…

Τον τελευταίο χρόνο λοπόν το σκεφτόμουν πολύ αυτό….Μεγαλώνω σκεφτόμουν….Ερχόμουν αντιμέτωπη με συναισθήματα άγχους και ανησυχίας γιατί μεγαλώνω , και βέβαια άλλο 30…άλλο 40!!!!!!

Επειδή όμως πάντα αυτό που με ενοχλεί το σατιρίζω πολύ , άμυνα , έτσι έκανα και φέτος…
Ένα ολόκληρο χρόνο αστειευόμουν για αυτό , το σατίριζα , αλλά πάντα με ένα μικρό αγκαθάκι γιατί στην ουσία βέβαια όλο αυτό ήταν η δική μου άμυνα προς το ίδιο μου τον εαυτό τελικά!!!!

Ο Μάης όμως για αυτό τον λατρεύω…γιατί είναι μαγικός από μόνος του…Και να θέλεις να αισθανθείς χάλια….δεν στο επιτρέπει!!

Εδώ και χρόνια λοιπόν περιμένω αυτόν τον μήνα γιατί εκτός όλων των άλλων είναι και η γιορτή του μεγάλου μου αγοριού.
Γιορτάζει ο Κωνσταντίνος μου , το πρώτο μου αγόρι.
Όταν γεννήθηκε , την πρώτη χρονιά προετοιμαζόμουν μέρες για το γεγονός αυτό…Η δική του γιορτή και τα δικά μου γενέθλεια….με μια μέρα διαφορά!!!!

Ξεχείλιζα από χαρά , αγάπη συγκίνηση…Κάτι που λατρεύω τόσο πολύ , το παιδί μου, εκτός από όλα τα υπόλοιπα θα μοιραστώ μαζί του και κάτι ακόμα πιο δυνατό…Τα γενέθλια μου…Ο δεσμός γίνεται λοιπόν ακόμα πιο ισχυρός από πιο πλούσια συναισθήματα!!!
Από τότε που γέννησα ποτέ δεν γιόρτασα τα γενέθλια μου σαν γενέθλεια…αλλά σαν μια ευχαριστία για αυτά που έχω πλέον….Για το ότι είμαι μαμά , σύντροφος , φίλη.
Και η λίστα από πλούσια και γεμάτα συναισθήματα κάθε χρόνο αυξάνονταν!!
Φέτος λοιπόν θεωρούσα ότι η ατμόσφαιρα θα είναι λίγο…βαριά!!

40 χρόνια είναι αυτά βρε αδελφέ….Άσε και τις ρυτίδες , άσε το άγχος του να είμαι καλά πάνω από όλα , αν θα προλάβω να κάνω τελικά όσα θέλω , μήπως είμαι και πολύ μεγάλη για ένα τρίτο παιδί…αλλά αν μπορεί η Χάλι Μπέρι , τότε εγώ γιατί όχι….
Τον τελευταίο χρόνο σε γυναικείες παρέες , έχω αρχίσει και ακούω για ανάπλαση δέρματος , μπότοξ , κάτι περίεργες ενεσούλες….

Μπρρρρρρρρρρρρρ………Και μετά βλέποντας με στο καθρέπτη νομίζω ότι έχω μεγαλώσει 10 χρόνια παραπάνω….

Όμως κάτι περίεργο έγινε φέτος…..Κάτι αλλιώτικο και όλα αυτά που περίμενα ότι θα έρθουν επίσκεψη εκείνη την μέρα…δεν ήρθαν τελικά!!!!!

Ξύπνησα το πρωί και η διάθεση μου έφτιαξε με ένα κάρο μηνύματα από ανθρώπους που αγαπώ πολύ…Μηνύματα τρυφερά , συγκινητικά , αστεία…..Γέλασα , συγκινήθηκα χάρηκα.
Χάρηκα πολύ η αλήθεια είναι!!!
Το πρωί ετοιμάζοντας τον μικρό για το σχολείο , πριν φύγει μου δίνει μια μεγάλη αγκαλιά , ένα φιλί και ένα ακόμα πιο μεγάλο «Μαμά μου , Χρόνια Πολλά!!!!»……

Φτάνοντας στο σχολείο , συναδέλφισες μαμάδες και φίλες άρχισαν τις αγκαλιές και τις ευχές και τα πειράγματα….και πόσο γελούσαμε…και ακόμα ούτε καφέ δεν είχα πιεί!!!!
Στην διάρκεια της μέρας ακόμα πιο ωραία μηνύματα , με μπόλικη αγάπη , συγκίνηση , ακόμα πιο αστεία!!!!
Και τελικά το βράδυ , έσβησα την τούρτα μου γελώντας και ευχαριστώντας για μια ακόμη χρονιά για όλα αυτά που έχω!

Ο μπαμπάς μας μου έφερα μια τούρτα με ένα ερωτηματικό…σκεφτόμενος ότι ίσως δεν θέλω να δω το 40 να δεσπόζει πάνω της…και μάλιστα φωτισμένο!!!!

Μια Ω!! του θαύματος…στεναχωρήθηκα που δεν το είδα εκεί πάνω να στέκεται έτοιμο για να το σβήσω….

Εικόνα
Όχι…τρελλή δεν είμαι…γιατί κάτι τέτοιο σκέφτηκε ο Μπαμπάς μας…
Απλά ένιωσα τόσο καλά τελικά.
Έκανα έναν μικρό απολογισμό όλων αυτών των σαράντα χρόνων και είδα ότι τελικά πρέπει να είμαι πολύ χαρούμενη που δεν γιορτάζω μόνο τα χρόνια μου όπως κάθε χρόνο.
Φέτος θα γιορτάσω γιατί είμαι καλά .

Είμαι μαμά με δυο παιδιά που είναι τόσο τρυφερά αλλά θέλουν να δείξουν και πόσο αντράκια είναι.
Είμαι σύντροφος με έναν άνθρωπο που μου έχει μάθει πολλά…
Κάνω αυτό που αγαπάω και με γεμίζει τόσο πολύ…

Έχω ανθρώπους δίπλα μου που αισθάνομαι την αγάπη τους , την νιώθω στις αγκαλιές τους , στο γέλιο τους , στο βλέμμα τους…..
Στην πορεία αυτών των 40 χρόνων είχα και άσχημες στιγμές , στιγμές που σε σημαδεύουν για μια ζωή απώλειες που δεν καλύπτονται , εμπειρίες που σου αλλάζουν την ρότα της ζωής σου….
Και αν το δεις θετικά στην αλλάζουν προς το καλύτερο.

Και αυτό κάνω….ότι το αρνητικό το αλλάζω σε θετικό…

Πάντα σε κάτι αρνητικό , υπάρχει και το θετικό του…Πάντα!!
Έτσι φέτος έσβησα το ερωτηματικό μου προς μεγάλη μου θλίψη που δεν το είδα εκεί , και προς μεγάλη απορία του Δημήτρη , περήφανη , ευτυχισμένη , χαρούμενη , γελαστή!!
Και ναι…Τελικά έχω πολλούς λόγους για να γιορτάζω , να είμαι γελαστή , ευτυχισμένη!!!
Και αυτό γιόρτασα…
Ότι είμαι έτσι όπως θα ήθελα να είμαι στα 40 μου χρόνια…..ίσως όχι στο σημείο που θα ήθελα αλλά στο μεγαλύτερο του μέρος τα έχω καταφέρει!!!!

Λατρεύω τον Μάη…και από φέτος θα όψο και κάτι παραπάνω να γιορτάζω τελικά!!

Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές όλων….
40 Χρόνια γεμάτα από συναισθήματα και έσβηνα το ερωτηματικό μου ευχόμενη έτσι να είναι και του χρόνου , βέβαιη πια….χωρίς κανένα ερωτηματικό!!
…………..Αφροδίτη….

About afroditi22

Μαμά...full time....!!!!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

